Voyager : پیشنهاد FTX «ادعاهای گمراه کننده یا کاملاً نادرست» است

Voyger
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 414 نفر

وویجر به پیشنهاد FTX و Alameda پاسخ داد و ادعا کرد که “ادعاهای گمراه کننده یا آشکار نادرست” دارد.

در اسناد قانونی ارائه شده در روز یکشنبه، نمایندگان وویجر پیشنهاد صرافی رمزارز FTX و شرکت Alameda برای ارائه نقدینگی به مشتریان تحت محاصره وویجر را «گمراه‌کننده یا کاملاً نادرست» توصیف کردند.

در این پرونده، وکلای ورشکستگی از Kirkland & Ellis LLP گفتند که این پیشنهاد یک “پیشنهاد کم توپ است که لباس نجات شوالیه سفید پوشیده شده است.”

در این سند آمده است: “AlamedaFTX با ارائه علنی پیشنهاد خود در یک بیانیه مطبوعاتی مملو از ادعاهای گمراه کننده یا کاملاً دروغین، بسیاری از تعهدات در قبال بدهکاران و دادگاه ورشکستگی را نقض کرد.” ویجر تمام حقوق و راه‌حل‌ها را در برابر AlamedaFTX برای براندازی واضح و عمدی فرآیند ورشکستگی محفوظ می‌دارد.

در پاسخ به این پرونده، مدیر عامل FTX، سام بنکمن-فرید، از این پیشنهاد دفاع کرد و استدلال کرد که این شرکت در تلاش است به مشتریان وویجر فرصتی برای دسترسی به وجوه قفل شده در وویجر ارائه دهد، زیرا در مراحل پیچیده ورشکستگی آن پیش می رود. البته، FTX سودمند خواهد بود زیرا این معامله از مشتریان می‌خواهد که یک حساب با FTX باز کنند.

با این حال، بانکمن-فرید از FTX گفت که پاسخ وویجر نشان دهنده منافع شخصی مشاوران حقوقی آن است که از یک روند طولانی سود می برند.

این میلیاردر در توییتی گفت: «برای روشن شدن: پیشنهاد ما به مشتریان وویجر ۱۰۰ درصد از دارایی‌های باقی‌مانده وویجر را پس می‌دهد، از جمله ادعاهای مربوط به هر چیزی که در آینده بازیابی می‌شود».

در پیامی به The Block، Ramnik Arora از FTX گفت که پیشنهاد آن “ساده” است.

ما در حال خرید دارایی های املاک در FMV و توزیع آن به مشتریان هستیم

“بنابراین تصور کنید، اگر دارایی دارای ۱۰ اتریوم بود و شما ۱ اتریوم سپرده گذاری کرده بودید. اساساً باید ۱۰٪ از بازیابی را داشته باشید. با این حال، روش ورشکستگی، هرگز نمی توانید بیشتر از مطالبات خود (به دلار) دریافت کنید. این فرآیند ۵ سال طول کشید و ETH به ۱۰ هزار دلار خواهد رسید، شما هنوز هم حداکثر ۱۱۵۰ دلار دریافت خواهید کرد.”

Alameda و Voyager از Bankman-Fried در حال حرکت در بازار به دنبال نابودی صندوق تامینی Three Arrows Capital هستند که به عنوان یک باد مخالف برای شرکت ها در سراسر بازار عمل کرده است. Three Arrows در قبال وامی از Voyager به ارزش بیش از ۶۷۰ میلیون دلار ناکام ماند.

Alameda که توسط Bankman-Fried تأسیس شد، ۳۷۶.۸ میلیون دلار به صورت رمزنگاری از Voyager وام گرفته است. بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، وویجر به نوبه خود وام ۷۵ میلیون دلاری از Alameda برای مدیریت نقدینگی خود گرفت.

ویجر همچنین ادعا کرد که این پیشنهاد “ارزش قابل توجهی را به AlamedaFTX منتقل می کند و ارزش دارایی هایی را که هیچ علاقه ای به AlamedaFTX ندارند کاملاً حذف می کند.”

این شرکت مجموعه‌ای از استدلال‌ها را مطرح کرد که چرا این پیشنهاد به مشتریان آسیب می‌زند اما به نفع AlamedaFTX است. اولاً، معتقد است که فرآیند رقابت را مختل می کند و در نتیجه تلاش ها برای به حداکثر رساندن ارزش را تضعیف می کند.

این شرکت همچنین استدلال کرد که عواقب مالیاتی ناشی از تبدیل و پرداخت مطالبات ارزهای دیجیتال به دلار آمریکا را نادیده می‌گیرد و «به طور مؤثر توکن VGX را حذف می‌کند» که منجر به از دست دادن بیش از ۱۰۰ میلیون دلار ارزش می‌شود.

وویجر گفت “هر پیشنهاد جدی” را که برای مشتریان بهتر از طرح مستقل خود باشد، در نظر خواهد گرفت.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx