تحلیل آنچین متیک | تحلیل و بررسی رمزارز پالیگان

تحلیل متیک
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 472 نفر

قیمت پالیگان (MATIC) در شش روز گذشته علیرغم شرایط بد بازار کریپتو، بیش از ۱۴ درصد افزایش داشته است. در زمان انتشار، قیمت متیک در ۰.۸۷۲۳ دلار قرار داشت و ۷.۹۱ درصد سود روزانه را به ثبت رساند و بالاتر از مرز ۰.۸۴ دلار بهبود یافت. این حرکت باعث شد که متیک به رتبه اول فهرست بیشترین رشد در سایت کوین مارکت کپ برسد.

قیمت ۱ دلاری برای متیک؟

قیمت متیک در طول ماه اکتبر تلاش های ناموفق بسیاری را برای بالا بردن سطح مقاومت کلیدی ۰.۸۴ دلار انجام داد.

قیمت متیک

نمودار قیمت متیک

در حدود ۱۳ اکتبر، جفت ارز MATIC/USDT به بالای خط روند نزولی که در ابتدای اکتبر شکل گرفت، رسید. با افزایش سرعت قیمت، RSI بیشتر از روند نزولی رها شد. مقاومت قابل توجه بعدی نزدیک به ۰.۹۷ دلار است که در آن بیش از ۴۵۰۰۰ آدرس دارای ۹۶۹ میلیون متیک هستند (تصویر زیر). در کوتاه مدت، اگر حرکت صعودی ادامه یابد، قیمت متیک می تواند تا ۰.۹۴ دلار افزایش یابد.

با مثبت شدن RSI، عملکرد قیمت می تواند به نفع گاوها باشد. از سوی دیگر، اگر گاوها نتوانند قیمت‌ها را بالای ۰.۸۵ دلار نگه دارند، شتاب نزولی می‌تواند حاکم شود و قیمت‌ها را به ۰.۷۵ دلار بازگرداند.

شرکت کنندگان جدید هجوم می آورند

MATIC در طول این اقدام صعودی قیمت، آدرس‌های فعال روزانه (DAA) را به دست آورده است. ارقام DAA تنها در عرض چند روز بیش از ۶۰ درصد افزایش یافت.
خرید متیک
داده‌های IntoTheBlock همچنین نشان می‌دهد که در هفت روز گذشته، آدرس‌های جدید ۱۱.۵۴ درصد افزایش و آدرس‌های فعال ۱۹.۴۷ درصد افزایش داشته‌اند. با این حال، MVRV (ارزش بازار/ارزش واقعی) متیک نشانه‌هایی از گرمای بیش از حد را نشان داد زیرا نسبت MVRV هفت روزه در سطوح بالاتر شروع به صاف شدن کرد. با این وجود، با توجه به اینکه MVRV سی روزه همچنان در یک روند صعودی است، روند بلندمدت دست نخورده به نظر می رسد.
خرید پالیگان متیک
رشد شبکه متیک نیز شاهد افزایش مناسبی بود که می‌تواند از حرکت کوتاه‌مدت قیمت پشتیبانی کند. با این حال، با وجود تجمع نهنگ ها در سطوح پایین، می توان استنباط کرد که ماهی های بزرگتر هنوز محتاط هستند و دوباره شروع به تجمع نکرده اند.
فروش متیک
در کل، در حالی که معیارهای زنجیره ای متیک چشم انداز سالمی را برای این کوین نشان می دهد، تنها زمانی که انباشت نهنگ ها و تراکنش های بزرگ در سطح پایینی قرار می گیرند، می توان انتظار بهبود زیادی داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx