بررسی پامپ 100 درصدی یرن فایننس (YFI)

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

بررسی پامپ 100 درصدی یرن فایننس (YFI) رمزارز بومی پلتفرم دیفای یرن فایننس به نام YFI علیرغم روند نزولی و رکود بازار توانسته پس از سقوط به پایین ترین سطح خود در دو سال اخیر در حدود 100٪‌ رشد کند. پامپ 46 درصدی در 12 ساعت در 18 ژون YFI با نزول به 4,000 دلار […]

بررسی پامپ 100 درصدی یرن فایننس (YFI)

بررسی پامپ 100 درصدی یرن فایننس (YFI)

رمزارز بومی پلتفرم دیفای یرن فایننس به نام YFI علیرغم روند نزولی و رکود بازار توانسته پس از سقوط به پایین ترین سطح خود در دو سال اخیر در حدود 100٪‌ رشد کند.

پامپ 46 درصدی در 12 ساعت

در 18 ژون YFI با نزول به 4,000 دلار پایین ترین سطح قیمتی خود را در 22 ماه اخیر ثبت کرد. اما بعد از این سقوط توانست دوباره اوج گیری کند و قیمت خود را افزایش بدهد.

بررسی پامپ 100 درصدی یرن فایننس (YFI)

نمودار YFI

چشمگیرترین بخش این روند صعودی در 24 ژوئن آغاز شد که قیمت این توکن در عرض چند ساعت از 5,400 تا 8,000 دلار افزایش یافت.

لازم به ذکر است علیرغم این رشد چشمگیر، YFI همچنان با اوج 40,000 دلاری خود در حدود 92٪ فاصله دارد. بدین ترتیب این رمزارز در این فصل سرد زمستانی کریپتو یکی از بدترین عملکردها را داشته است.

بررسی دلیل پامپ

در 21 ژوئن، بنتگ (Banteg) یکی از مشارکت کنندگان اصلی در یرن فایننس، طرحی پیشنهاد کرد که ممکن است کاتالیزور این رشد سریع YFI بوده باشد.

براساس این پیشنهاد، یرن فایننس مدل جبران خسارت خود را برای مشارکت کنندگان تمام وقت در بحبوحه بازار نزولی تغییر خواهد کرد. بدین ترتیب این پلتفرم می تواند 10,000 دلار DAI به علاوه 10,000 دلار YFI را به ازای هر شخص در ماه اجرایی کند.

پیش از این، 23 مشارکت کننده تمام وقت یرن فایننس در حدود 45٪ از سود خالص مبادله و 2,000,000 DAI در ماه را برای دوره هایی که KPI ها به دست نیامده بودند، سهیم می شدند.

حال با این کاهش مدل مخارج یرن فایننس سالم ‌تر خواهد شد و بدین ترتیب ثبات آن در بازار نزولی حفظ می شود. در مجموع، این اصلاحات منجر به کاهش 6.17 برابری در هزینه ها می شود.

همچنین، بنتگ اعلام کرد که خزانه داری یرن فایننس ذخایری برابر 18.1 میلیون دلار دارد که می تواند پاسخگوی نیازهای دو سال اعضای تیم باشد.

 

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx