حملات سایبری تهدیدی برای سولانا

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

حملات سایبری تهدیدی برای سولانا سولانا (Solana) بار دیگر تحت یک حمله سایبری از نوع DDoS قرار گرفته است. با افزایش تعداد حملات، آینده این پروژه چشم اندازی تاریک به خود گرفته است. پلتفرم NFT مبتنی بر سولانا بلاک‌است (Blockasset) متوجه این حمله سایبری شد. و اعلام کرد که سرعت توزیع توکن در شبکه به […]

حملات سایبری تهدیدی برای سولانا

حملات سایبری تهدیدی برای سولانا

سولانا (Solana) بار دیگر تحت یک حمله سایبری از نوع DDoS قرار گرفته است. با افزایش تعداد حملات، آینده این پروژه چشم اندازی تاریک به خود گرفته است.

پلتفرم NFT مبتنی بر سولانا بلاک‌است (Blockasset) متوجه این حمله سایبری شد. و اعلام کرد که سرعت توزیع توکن در شبکه به شدت کاهش یافته است.

همانطور که می دانید این اولین بار نیست که شبکه سولانا متحمل چنین حمله ای می شود. در اولین حمله که در ماه سپتامبر رخ داد، شبکه این پروژه به مدت 17 ساعت از دسترس خارج شد.

با اینکه این حمله اخیر به میزان حمله قبلی نگران کننده نبود، اما قطعا به اعتبار این پلتفرم ضربه وارد خواهد کرد.

در این راستا،‌ جاستین بانز (Justin Bons)، بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری شرکت سایبر کپیتال (Cyber Capital)، از سولانا انتقاد کرد. به اعتقاد وی، حملات مکرر به شبکه سولانا ناشی از نقص های جدی در طراحی اجماع PoH این پروتکل است.

بانز همچنین گفت که ترکیب PoH با قابلیت توربین (Turbine)، امنیت را فدای سرعت کرده است. لازم به ذکر است که ویژگی توربین به بلاکچین سولانا کمک می کند که توان عملیاتی بالایی داشته باشد.

علیرغم همه مشکلاتی که اخیرا برای Solana پیش آمده، این پروژه موفق شده عملکرد خوبی داشته باشد.

حملات سایبری تهدیدی برای سولانا

نمودار SOL

در حال حاضر، SOL در زمان نگارش این مطلب در سطح 168 دلار ترید می شود، که حاکی از رشد 11,119 درصدی از ابتدای سال جاری است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx