برای بازیابی قیمت بیت کوین به چه مدت زمان نیاز است؟

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

برای بازیابی قیمت بیت کوین به چه مدت زمان نیاز است؟ تحلیلگری با نام مستعار اینوست انسرز (InvestAnswers) با استناد به داده های تاریخی می گوید که بیت کوین فاصله زیادی با بازیابی قیمت خود ندارد. این تحلیلگر به 405,000 دنبال کننده خود در یوتیوب گفته که به طور میانگین اصلاح BTC به مدت 89 […]

برای بازیابی قیمت بیت کوین به چه مدت زمان نیاز است؟

برای بازیابی قیمت بیت کوین به چه مدت زمان نیاز است؟

تحلیلگری با نام مستعار اینوست انسرز (InvestAnswers) با استناد به داده های تاریخی می گوید که بیت کوین فاصله زیادی با بازیابی قیمت خود ندارد. این تحلیلگر به 405,000 دنبال کننده خود در یوتیوب گفته که به طور میانگین اصلاح BTC به مدت 89 روز طول می کشد. و BTC در حدود 57٪ از ارزش خود را در مقایسه با اوج تاریخی از دست می دهد. وی همچنین گفت که میانگین سود حاصله پس از اصلاح 362٪ است.

به گفته این تحلیلگر، به طور میانگین بیت کوین بعد از یک اصلاح به 257 روز برای ثبت یک سقف جدید نیاز دارد. نکته ای که باید به آن توجه کرد این موضوع است که در سال های نزولی 2017-2018 و 2013-2015 بیت کوین به ترتیب بعد از 1,079 و 1,181 روز اوج جدیدی را ثبت کرد. این رقم برای بازار نزولی سال 2011 نیز برابر با 631 روز بود.

اینوست انسرز تاکید می کند در صورتی که این سه دوره در نظر گرفته نشوند، این میانگین به رقم 64 روز کاهش پیدا خواهد کرد.

برای بازیابی قیمت بیت کوین به چه مدت زمان نیاز است؟

نمودار BTC

لازم به ذکر است که بیت کوین در حال حاضر در سطح 36,386 در نوسان است که حاکی از یک کاهش بالغ بر 12 درصدی در مقایسه با هفته گذشته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx