پیش بینی آرتور هیز از قیمت بیت کوین و آلت کوین ها

آرتور هیز، مدیر عامل سابق بیتمکس، در یک پست وبلاگی قیمت بیت کوین را در بلند و کوتاه مدت پیش بینی کرده است.
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4488 نفر

پیش بینی آرتور هیز از قیمت بیت کوین و آلت کوین ها

آرتور هیز (Arthur Hayes)، مدیر عامل سابق بیتمکس (BitMEX)، در یک پست وبلاگی قیمت بیت کوین را در بلند و کوتاه مدت پیش بینی کرده است.

به اعتقاد او، این ارز دیجیتال می تواند تا سال ۲۰۳۰ به ۱ میلیون دلار برسد. جالب است که کتی وود، مدیر شرکت آرک اینوست، نیز پیشتر چنین پیش بینی کرده بود.

در همین حال، هیز بر این باور است که قیمت طلا می تواند تا ۲۰,۰۰۰ دلار افزایش یابد.

هیز می‌ گوید افزایش بی‌ سابقه بیت ‌کوین از صفر به یک تریلیون دلار منجر به ظهور فرهنگ هودل شده است. در این فرهنگ طرفدارانی وجود دارند که کوین های خود را به هیچ قیمتی نمی فروشند.

با این حال، بعد از استخراج همه بیت کوین ها باید کاربردهای جدیدی به این ارز دیجیتال افزوده شود. این موضوع از آنجا اهمیت پیدا می کند که ماینرها دیگر نمی توانند پاداشی از استخراج بیت کوین داشته باشند.

از این رو، آنها باید به کارمزد معاملات اکتفا کنند. در این صورت، اگر تراکنشی انجام نشود، هش ریت شبکه به صفر می رسد و بیت کوین عملا بی ارزش می شود.

هیز که به دلیل نقض قانون اسرار بانکی با پنج سال زندان مواجه است، انتظار دارد بیت کوین کشورها را مانند ویروسی آلوده کند. او پیش‌ بینی می‌ کند که این ویروس شروع به گسترش تصاعدی می‌ کند. از نظر او، در این همه گیری السالوادور اولین آزمایش واقعی است.

سقوط بیت کوین

در حالی که آرتور هیز در بلند مدت دیدگاه صعودی دارد، در کوتاه مدت دیدگاه او نزولی است. او اخیراً پیش ‌بینی کرد که قیمت بیت ‌کوین ممکن است تا پایان سه ‌ماهه دوم به زیر ۳۰,۰۰۰ دلار سقوط کند.

او سیاست‌ های سختگیرانه فدرال رزرو ایالات متحده را دلیل این پیش بینی عنوان کرده است. او همچنین معتقد است که آلت کوین ها ممکن است بیش از ۹۰ درصد از ارزش خود را از دست بدهند.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx