آیا نهنگ ها قصد فروش بیت کوین (BTC) خود را دارند؟

انتقال بیت کوین (BTC) به ارزش 100 میلیون دلار به صرافی ها توسط نهنگ ها
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4804 نفر

آیا نهنگ ها قصد فروش بیت کوین (BTC) خود را دارند؟

امروز یکی از نهنگ های بیت کوین (BTC)، بیت کوین های خود را به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار به صرافی بای بیت (Bybit) انتقال داد. داده های درون زنجیره ای نشان می دهند که تمایل به فروش به دلیل فعالیت نهنگ ها افزایش یافته است.

در حالی که همچنان روند حرکتی بیت کوین مثبت است، اما فروختن این ارز دیجیتال در بازه قیمتی ۱۶ هزار دلاری بسیار وسوسه کننده به نظر می آید.

در بازه ۱۶ هزار دلاری که بازه مقاومتی نسبتا سختی محسوب می شود، میزان نقدینگی در مقایسه با سایر بازه ها چشمگیرتر است.

امروز نهنگی در صرافی بای بیت مقادیر زیادی از بیت کوین خود را فروخت. داده ها نشان می دهند که برای چند ساعت متوالی، سفارش هایی برای فروش بیت کوین به ارزش ۳.۵ میلیون دلار وجود داشت.

این موضوع برای صرافی های دیگر نیز صدق می کند. براساس داده های منتشر شده توسط CryptoQuant، صرافی جمینای (Gemini) که در ایالات متحده مستقر است، شاهد واریز ۹۰۰۰ بیت کوین به این صرافی بود.

میزان بیت کوین ورودی به صرافی جمینای

میزان بیت کوین ورودی به صرافی جمینای

وقتی که این حجم از بیت کوین به ارزش ۱۴۳ میلیون دلار وارد این صرافی شد، یکی از محققان ارزهای دیجیتال با نام مستعار Blackbeard گفت که “الان وقتش رسیده که هشیار باشیم”. این موضوع نشان می دهد که برخی از نهنگ ها تصمیم گرفته برای کسب سود بیت کوین های خود را بفروشند

تغییر رویه بیت کوین در مقایسه با سال های گذشته

داده های منتشر شده نشان می دهند که علاقه به بیت کوین از طرف تریدرهای خرد در مقایسه با سال ۲۰۱۷ کاهش یافته است. از طرفی دیگر، شواهد نشان می دهند که وال استریت نسبت به بیت کوین علاقه مند شده است.

بنابراین می توان گفت که روند کنونی بیت کوین اساسا با آنچه که در سال ۲۰۱۷ شاهدش بودیم متفاوت است. در سال ۲۰۱۷ بازار بسیار داغ و متشنج بود. اما این بار به نظر می رسد که این روند صعودی بیت کوین پایدارتر و تدریجی است. بیت کوین در شش ماه گذشته شاهد روند صعودی راه پله مانند بوده است که باعث شده این روند صعودی به یک روند صعودی طولانی مدت تبدیل شود.

قابل ذکر است که به دلیل هاوینگ اخیر و همچنین کاهش ذخایر بیت کوین در صرافی ها در طی یک سال گذشته، میزان عرضه موجود کاهش یافته است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx