اتریوم از میان هکر ها حریف می طلبد!

اتریوم از میان هکر ها حریف می طلبد
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5258 نفر

اتریوم از میان هکر ها حریف می طلبد!

اتریوم، دو شبکه ی حمله برای سنجش امنیت اتریوم ۲.۰ به راه انداخت. هدف از این اتفاق پیدا کردن باگ های شبکه است. اتریوم بابت این کار جایزه هم میدهد. این شبکه های حمله شبکه های واقعی هستند. گرچه نسبت به شبکه اصلی محدودیت هایی دارند. البته سپرده های شبکه غیر فعال هستند. به این معنا که هکر ها باید حمله های “اعتبار سنجی نشده” استفاده کنند.

هدف مهاجمان باید جلوگیری از ۱۶ دوره یا epoch متوالی باشد. هر دوره یا epoch دارای ۳۲ بخش است که هر کدام ۱۲ ثانیه طول می کشد. یعنی هکر باید بتواند به مدت ۱۰۲ دقیقه شبکه را غیر امن کند. شبکه اتریوم ۲.۰ از ۴ نود یا گره با ۱۲۸ ولیدیتور (اعتبارسنج) تشکیل شده است. گرچه انتظار می رفت که هزاران گره به کار بسته شود.

هر هکر یا تیم هکری برای موفقیت در هک ۵۰۰۰ دلار جایزه دریافت می کنند! هر شبکه جایزه مجزای خودش را دارد. اما هر هکر یا تیم فقط یک جایزه دریافت میکند. لازم به ذکر است این شبکه ها به شکلی طراحی شده است که برای محققان امنیتی، محیط Sandbox یا سطل شن را فراهم کنند تا بتوانند امنیت شبکه را بشکنند. در حال حاضر دو شبکه حمله ی بتا-۰ بر اساس کلاینت های Lighhouse و Prysm وجود دارد.

اتریوم ۲.۰ به پیشرفت خود ادامه می دهد

اتریوم ۲.۰ در حال پیشرفت است. این تست امنیت نیز بخشی از آن است. فاکتور های مختلفی مورد ارزیابی قرار می گیرند تا این شبکه به صورت رسمی مورد استفاده قرار بگیرد.  به گفته جاستین دریک (Justin Drake) ، یکی از محققان اتریوم ۲.۰، احتمالا میننت این شبکه در ژانویه ۲۰۲۱ به بهره برداری برسد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx