اتفاق بزرگ! توکن های ERC-20 از شبکه اتریوم به کاردانو می روند

توکن های ERC-20 از شبکه اتریوم به کاردانو می روند
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ ۲ دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4883 نفر

اتفاق بزرگ! توکن های ERC-20 از شبکه اتریوم به کاردانو می روند

کاردانو در حال تجربه ی روز های خوبی است. اتفاق جذاب دیگری که اخیرا برای کاردانو افتاد، انتقال توکن های ERC-20 از شبکه اتریوم به کاردانو است. این موضوع بیانگر این است که کاردانو طبق برنامه خود در حال پیشروی است.

هارد فورک ۲۹ جولای همچنان برقرار است. همچنین از ۱۸ آگوست نیز تمامی اپراتور های استخر استیکینگ و همچنین پیشگامان (Stake Pool Operators and Pioneers) به شبکه ی شلی (Shelley) منتقل می شوند. این یکی از سخت ترین و البته مهم ترین مراحل است. برای همین هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو این تاریخ را یک نقطه ی عطف میداند.

تبدیل کننده ی ERC-20 و برنامه نویسی برنامه های غیر متمرکز

هاسکینسون از لیست کردن موارد جدید در صرافی ها در ماه آگوست نیز خبر داد. به اعتقاد او این اتفاق سرمایه های جدیدی را به بازار و به کاردانو خواهد آورد.

او شرکت دیگری را مسئول برنامه نویسی این برنامه تبدیل کننده(کانورتر) کرده است. این تبدیل کننده قرار است توکن های اتریوم را به کاردانو انتقال دهد. مجموع این اتفاقات در دراز مدت سبب افزایش قیمت کاردانو می شود.

به اعتقاد آن ها اولین قدم، ایجاد یک کانورتور یا تبدیل کننده ی ساده است. تبدیل کننده ای که توکن های ERC-20 را به تست نت کاردانو انتقال دهد. این تعامل تا زمانی ادامه پیدا میکند که کاردانو استانداردهای بومی دارایی خود را تعریف کند. این استانداردها مطابق با استاندارد های ERC-20 خواهد بود.

هاسکینسون همچنین خبر از شروع فاز آزمایشی در سپتامبر داد. قرار است تا اکتبر نیز ادامه پیدا کند. و سبب به وجود آمدن یک بستر منسجم شود.

تا دسامبر، دولوپرها (توسعه دهندگان) خواهند توانست تا قرار داد های هوشمند جدید را خلق، آزمایش و عملیاتی کنند. تیم پلوتوس (Plutus) و تیم توسعه دهنده گوگن (Goguen) نیز قرار است برنامه های غیرمتمرکز ارزشمندی عرضه کنند که در این اکوسیستم بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

این تیم ها بر اساس شعار ACID فعالیت می کنند. معنای آن پذیرش (Adoption)، همکاری (Collaboration)، مشوق ها (Incentives) و اجرا (Deployment) است.گفتنی است هر تیمی که بخواهد در این بستر فعالیت کند، مورد حمایت کاردانو خواهد بود.

هاسکینسون تا پایان توسعه با کاردانو می ماند

هاسکینسون اعلام کرده بود که از کاردانو خواهد رفت. او علت این کار را ایجاد امکان رشد غیر متمرکز بیان کرده بود. البته او تا پایان زمان توسعه و رسیدن به نقطه ی مطلوب برنامه ریزی شدن در کاردانو می ماند.

تا پایان امسال، قابلیت مشارکت و همکاری با بلاک چین ها افزایش پیدا خواهد کرد. به این ترتیب امکان انتقال تراکنش های لایت کوین و اتریوم تسهیل می گردد. کاردانو برای این کار تیم جدیدی را تشکیل و مامور کرده است.

در حال حاضر کاردانو نمی تواند پذیرای میلیاردها نفر باشد. اما تا ۵ سال آینده خواهد توانست یک سیستم مالی قوی با چندین کاربری دیگر را تشکیل دهد.

با ما همراه باشید

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ ۲ دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

2 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
محسن
محسن
3 سال ها قبل

سلام
کیف پول تراست دارم، میخوام کاردانو بخرم
برای کاردانو هم سه نوع نشون میده:
BEP2
BEP20
ERC-20
من باید کدومو تو کیف پولم داشته باشم؟ وقتی میخوام از کسی یا صرافی کاردانو خریداری کنم کدومو باید بگیرم؟
ممنونم اگه راهنمایی بفرمایید

حسین همت یار
ناظر محتوا
حسین همت یار
3 سال ها قبل
پاسخ دهید  محسن

سلام، با پشتیبانی تلگرام ارزینجا در ارتباط باشید. تشکر

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

2
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx