استفاده از بلاک چین در شرکت رنو

استفاده از بلاک چین در شرکت رنو
  • زمان مطالعه: ۳دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5076 نفر

استفاده از بلاک چین در شرکت رنو

شرکت رنو پروژه بلاک چین خود را با هدف سهولت در صدور گواهینامه انطباق با اجزای خودرو آزمایش کرد. این پروژه که با نام اکسید XCEED شناخته می شود، با همکاری این شرکت خودروسازی با شرکت های دیگر برای توسعه زنجیره بلاک چین با هدف به اشتراک گذاشتن داده ها ایجاد شد. این پروژه که برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ اعلام شد، بر روی شبکه Hyperledger Fabric توسعه داده شده و با همکاری IBM به کارگرفته خواهد شد. این پروژه سازگار نظارتی اجزای خودرو را ردیابی و تایید می کند.

پروژه اکسید داده های انطباق را با قطعه سازها و شرکت های خودرو ساز به اشتراک می گذارد. به گفته شرکت رنو، این پلتفرم اشتراک گذاری داده ها را بسیار سرعت می بخشد و یک شبکه امن و قابل اعتماد را برای به اشتراک گذاشتن امن و محرمانه اطلاعات فراهم می سازد. به گفته شرکت رنو، نیاز به روش بهتر برای انطباق اجزای خودرو زمانی که مقررات جدید نظارت بر بازار وضع شدند ایجاد شد. مقررات جدید که توسط اتحادیه اروپا در سال ۲۰۲۰ به تصویب رسیدند، نظارت بهتر بر وسایل نقلیه و قطعات جدید برای مطابقت با استانداردهای ایمنی و زیست محیطی را ممکن می سازد.

به گفته این شرکت، آنها باید ساختار کل زنجیره تولید خود را برای پاسخ گویی در بازه های زمانی کوتاه مدت که در این پروژه مشخص شده اند تنظیم کنند. Odile Panciatici معاون رییس بلاک چین شرکت رنو گفت:

پروژه اکسید نمایشی قدرتمند از ظرفیت شرکت رنو برای نوآوری است. ما به این ایمان داریم که بلاک چین صنعت خودروسازی را متحول خواهد ساخت. بلاک چین در یک اکوسیستم گسترده که شامل شرکت های مختلف می شود با برقراری ارتباط بین شرکا، رایانه ها و مرکزهای داده بسیار موثر واقع می شود.

بلاک چین کاربردهای بسیاری در صنعت خودروسازی دارد. ما با استفاده از این فناوری با بازیگران بی شماری از خارج شرکت در این عرصه مانند تامین کنندگان، مشتری ها و عرضه کنندگان مستقل مبادلات انجام می دهیم. پروژه اکسید اولین تلاش شرکت رنو برای ورود به دنیای بلاک چین نیست. این شرکت با همکاری غول هایی مانند ‌BMW ،GM و شرکت های فناوری مانند IBM،  Hyperledger، Bosch و IOTA پروژه ای به نام MOBI را آغاز کردند که پایگاهی از داده های شماره شناسه خودرو در بستر بلاک چین ایجاد می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx