اتریوم بر لبه پرتگاه | تحلیل و بررسی قیمت ETH

  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 739 نفر

در تحلیل‌های قبلی، حرکت رمزارز اصلی اتریوم، یعنی ETH را با یک خط روند صعودی اصلی و یک محدوده حمایتی مهم بررسی و دنبال می‌کردیم. چند روز پیش اتر خط روند صعودی خود را به سمت پایین شکست. انتظار یک حمایت در محدوده ۱۵۰۰ دلار (باکس آبی) را داشتیم که این اتفاق افتاد. اتریوم یک حرکت صعودی را همزمان با رشد قیمت بیت کوین به ۳۰ هزار دلار به ثبت رساند و در واقع پول‌بکی را به این خط روند تکمیل کرد. کندل روزانه گذشته نیز کل این حرکت صعودی را خنثی کرد و در زمان نگارش مقاله قیمت اتریوم در حدود ۱۵۷۰ دلار نوسان می‌کند.

اتریوم

تحلیل اتریوم در نمودار روزانه

اکنون اتر در محدوده حساسی قرار گرفته است. اگر قیمت بتواند به روی خط روند صعودی بازگردد، خطر ریزش به صورت مقطعی کاهش پیدا کرده و ETH می‌تواند حرکتی را به سوی قیمت‌های ۱۷۵۰ و ۲۰۰۰ دلار آغاز کند. از طرفی، در صورتی که قیمت به زیر باکس آبی بیاید، احتمال می‌دهیم که حرکت نزولی تا حدود ۱۳۷۰ دلار ادامه پیدا کند.

تحلیل اتریوم

تحلیل اتریوم در نمودار هفتگی

همچنین باید توجه داشت که در شکل کلی نمودار، اتر یک الگوی مثلث افزایش را تشکیل داده است. اگر قیمت از سمت پایین مثلث با شکست باکس آبی خارج شود نشانه خوبی برای اتریوم نخواهد بود و ممکن است این رمزارز دوست داشتنی را در قیمت‌های پایین‌تر و حتی کانال ۱۲۰۰ دلاری ببینیم.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx