افزایش فروش ۱۱۷ درصدی بیت کوین (BTC) تنها در ۱۰ روز!

افزایش فروش ۱۱۷ درصدی بیت کوین (BTC) تنها در ۱۰ روز!
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5477 نفر

افزایش فروش ۱۱۷ درصدی بیت کوین (BTC) تنها در ۱۰ روز!

بیت کوین (BTC) شاهد ریزش ۱۱ درصدی در ارزش خود تنها در طی ۱۰ روز بود. ارزش بیت کوین از ۱۱۷۳۶ دلار به ۱۰۳۹۰ دلار سقوط کرد. برخی از کارشناسان با در نظر گرفتن میزان نقدینگی موجود در بازار این احتمال را می دهند که ممکن است بیت کوین حتی بیش از این سقوط کند.

با این وجود نگرانی اصلی، سقوط بیت کوین نیست. دغدغه اصلی این است که مشکل نقدینگی موجود چگونه برطرف خواهد شد.

پاسخ مشکلات کجاست؟

بررسی اتفاقات پیش آمده حول بیت کوین می تواند محل مناسبی برای یافتن پاسخ این مشکلات باشد. سرمایه ورودی بیت کوین با قرارگرفتن در ۱.۳ میلیارد دلار در تاریخ ۴ سپتامبر در بالاترین سطح خود قرار داشت اما اکنون به سطح ۶۳۶ میلیون دلاری سقوط کرد. میزان سرمایه ورودی به بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته در حدود ۴۶.۱۵ هزار بیت کوین بود که از میانگین ۹۰ روزه بالاتر بود.افزایش سرمایه ورودی بیت کوین به صرافی ها، تبعات مختلفی را برای این ارز دیجیتال داشته است که کاهش قیمت ها یکی از این تبعات است.

در واقع میزان سرمایه ورودی نشان دهنده این موضوع است که ممکن است در هفته های آتی قیمت بیت کوین در کانال ۱۰۰۰۰ دلاری باقی بماند.

بیت کوین و ارزهای DeFi

به طور مرسوم، افزایش نقدینگی در بازار توسط خریداران جدید و یا سازمان هایی که در بازار نقش کلیدی دارند جذب می شود.اما عواملی دیگر همچون سرمایه گذاران متضرر سوشی (Sushi) ممکن است باعث افزایش ناگهانی تقاضا در بازار شود.بعد از منتشر شدن حادثه ای که برای سوشی رخ داد، ارزش ۹۰٪ از توکن های DeFi کاهش یافت. این ریزش ناگهانی باعث از بین رفتن میلیونی سرمایه در DeFi شد و با در نظر گرفتن پیش بینی کارشناسان درخصوص ترکیدن حباب دیفای، ریکاوری و بازگشت DeFi امر بسیار دشواری بنظر می رسد.

افزایش فروش ها در DeFi از دیگر عواملی است که می تواند آتش تقاضا را شعله ورتر کند.به علاوه، دارایی قفل شده در DeFi طی ۱۰ روز حدود ۱۰ ٪ کاهش داشت و ممکن است که تریدرها با سرمایه گذاری در بیت کوین برای بازیایی سرمایه خود تلاش کنند.صحت این موضوع را می توان با مشاهده ورود خریداران جدید به شبکه بیت کوین که نرخی برابر با ۶٪ در هر ۱۰ روز دارند تایید کرد. این رقم با سقوط هرچه بیشتر DeFi رو به افزایش خواهد بود.با در نظر گرفتن تمامی این اتفاقات می توان اینگونه جمع بندی کرد که بیت کوین تا پایان سال شاهد افزایش قیمت چندانی نخواهد بود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx