اسکات پائول برای خرید خانه اش با دوج کوین ۱۰% تخفیف می دهد!

اسکات پائول برای خرید خانه اش با دوج کوین 10% تخفیف می دهد!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4278 نفر

اسکات پائول برای خرید خانه اش با دوج کوین ۱۰% تخفیف می دهد!

یک مرد ساکن ایالت یوتا که قصد فروش خانه اش را دارد، اعلام کرده در صورت پرداخت با دوج کوین، به خریدار ۱۰٪ تخفیف خواهد داد.

با آشنایی روزافزون مردم با ارزهای دیجیتال، روز به روز شاهد پذیرش هر چه بیشتر رمزارزها هستیم. حالا پرداخت با رمزارزها به املاک نیز ورود کرده و شاهد انتشار اخبار گوناگونی در این خصوص هستیم.

براساس گزارش شبکه Fox 13، شخصی به نام اسکات پائول (Scott Paul)، موسس شرکت بازاریابی وولی (Wooly)، خانه خود را در شهر ساراتوگا اسپرینگز (Saratoga Springs) واقع در ایالت یوتا به فروش گذاشته است.

در حالی که قیمت تعیین شده برابر با ۳۹۹،۰۰۰ دلار است، ظاهرا پائول حاضر به ارائه تخفیفی ۱۰ درصدی در صورت پرداخت با DOGE است. وی در خصوص نوسانات احتمالی این قرارداد گفت:

من بسیار اهل ریسک هستم و فکر می کنم که بعد از این معامله، قیمت دوج کوین ۲۰ تا ۳۰ درصد و یا حتی ۴۰٪ نیز افزایش داشته باشد.

با در نظر گرفتن قیمت دوج کوین در زمان نگارش این مطلب و تخفیف ۱۰ درصدی ارائه شده، باید چیزی در حدود ۱,۷۳۴,۷۸۲.۶۰ DOGE برای خرید این خانه پرداخت کرد. دوج کوین نیز که در حال حاضر هشتمین رمزارز ارزشمند بازار است، با اوج خود در ماه مه در حدود ۷۲٪ فاصله دارد.

به گفته پائول، تصمیم او برای فروش خانه اش در قالب دوج کوین به علاقه دیرینه اش به رمزارزها از سال ۲۰۱۵ باز می گردد. او به Fox گفته بود که در آن سال در بیت کوین و اتریوم سرمایه گذاری کرده بود.

چندی پیش، همانطور که در ارزینجا خواندید، شرکت املاک E11EVEN که در میامی مستقر است، امکان خرید املاک با استفاده از ارزهای دیجیتال را فراهم کرده بود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx