اصلاح بازار فرصتی برای ورود به بازار

زمان اصلاح فرصتی برای ورود به بازار
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5327 نفر

زمان اصلاح فرصتی برای ورود به بازار

زمان اصلاح بازار برای تداوم روند صعودی و همچنین بیرون ریختن شور و هیجان بیش از حد و از طرف دیگر، فراهم کردن فرصتی برای ورود به بازار با قیمت های پایین برای افرادی که نتوانسته بودند به بازار وارد شوند می تواند مفید واقع شود. خرید در شرایط اصلاحی و منفی بازار کار آسانی به نظر نمی رسد اما در کل می توان گفت که اگر روند میان مدت صعودی باشد کار درستی است. قیمت های بالا و یا پایین تنها با نگاه به گذشته مشخص می شوند، پس فروش در قیمت های بالا یا خرید در کف قیمت ها کار دشواری است. در عوض تریدرها می توانند پس از بازگشت قیمت ها به سطح حمایت،‌ نسبت به خرید اقدام کنند. حتی این نوع خرید کردن نیز بی عیب نیست زیرا در بسیاری از موارد قیمت ها جهش می کنند و بعد دوباره افت می کنند.

ریپل (XRP)

در تاریخ ۴ سپتامبر، ریپل به سطح حمایتی ۰.۲۳ دلار بازگشت اما موفق به رسیدن به مقاومت ۰.۲۶ دلار نشد که نشان دهنده این موضوع است که خرس ها به شدت از سطح ریزش حمایت کرده اند. هم اکنون خرس ها برای تدوام اصلاح در تلاش هستند.

نمودار روزانه اکس آر پی

اگر قیمت ریپل در زیر ۰.۲۲ دلار تداوم یابد، سطح حمایت بعدی ۰.۲۱ دلار خواهد بود که اگر این سطح نیز بشکند، احتمال ریزش تا ۰.۱۹ دلار ممکن است تدوام داشته باشد. با تحلیل نمودار می توان اینگونه نتیجه گیری کرد که در حال حاضر خرس ها دست بالا را دارند.اگر روند کنونی معکوس شود و به سطح ۰.۲۶ دلار برسد می توان اینگونه تلقی کرد که اصلاح پایان یافته است.در حال حاضر قیمت این ارز در صرافی بایننس ۰.۲۴ دلار است.

بیت کوین کش (BCH)

بازگشت بیت کوین کش از سطح ۲۰۰ دلار در تاریخ ۴ سپتامبر درسطح ۲۴۰.۳۸ دلار به پایان یافت و قیمت دوباره به ۲۱۷.۵۵ دلار سقوط کرد. اگر خرس ها موفق به نگه داشتن قیمت زیر این سطح حمایتی شوند، سقوط به ۲۰۰ دلار ممکن خواهد بود.

نمودار روزانه بیت کوین کش

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه که در سطح ۲۵۹ دلار قرار دارد، رو به کاهش است و شاخص مقاومت نسبی به سطح فروش بیش از حد نزدیک است که می توان اینگونه نتیجه گیری کرد که خرس ها قدرت را در دست دارند. ریزش از سطح ۲۰۰ دلار بسیار منفی خواهد بود چون این سطح از تاریخ ۱۹ مارس شکسته نشده است. در این صورت، سطح حمایتی بعدی بسیار پایین تر از ۱۴۰ دلار خواهد بود.از طرف دیگر، اگر گاوها از بازه حمایتی ۲۱۷.۵۵ تا ۲۰۰ دلار دفاع کنند، می توان ثباتی چند روزه را برای بیت کوین کش متصور شد.

پولکادات (DOT)

در تاریخ ۶ سپتامبر، پولکادات شاهد نوسانات بسیاری بود که همزمان گاوها برای کاهش افت در سطح ۳.۸۵ دلار تلاش کردند.

نمودار روزانه پولکادات

هرچند که، بازگشت روز ۶ سپتامبر کوتاه مدت بود و خرس ها همچنان برای تداوم افت قیمت تلاش می کنند. اگر خرس ها موفق به نگهداری قیمت ها در زیر سطح ۳.۸۵ دلار شوند، کاهش تا ۳.۰۴ دلار ممکن خواهد بود. با شکست این سطح حمایتی، می توان افت قیمت تا ۲ دلار را انتظار داشت. برعکس، اگر گاوها موفق به افزایش قیمت تا سطح ۴.۹ دلار شوند، حرکت به سمت ۵.۳ و ۶ دلار ممکن خواهد بود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx