اوکراین یک مرکز بزرگ ماینینگ را در نیروگاه هسته ای تاسیس خواهد کرد!

اوکراین قصد دارد یک مرکز بزرگ استخراج ارزهای دیجیتال را در نیروگاه هسته ای این کشور تاسیس کند!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1725 نفر

اوکراین یک مرکز بزرگ ماینینگ را در نیروگاه هسته ای تاسیس خواهد کرد!

براساس گزارش ها، نیروگاه هسته ای متعلق به دولت اوکراین شرکتی را برای تاسیس یک مرکز داده عظیم در شهر ریونه برای ماینینگ ارزهای دیجیتال انتخاب کرده است.

پس از برگزاری یک مناقصه، شرکت ملی تولید انرژی هسته ای اوکراین (Energoatom)، شرکت ساخت انرژی کیف را برای مدیریت این پروژه انتخاب کرد.

راه اندازی پروژه در سال ۲۰۲۰

بر اساس اسناد رسمی، این مرکز داده پس از تأمین اعتبار ۸.۹۲ میلیون گریونا (۳۱۷،۶۲۰ دلار)، در نیروگاه هسته ای شهر ریونه ساخته خواهد شد.

شرکت ساخت و ساز انرژی کیف انتظار دارد که احداث این مرکز داده را تا ۳۱ آگوست سال ۲۰۲۲ به پایان برساند. طبق اخبار منتشر شده، این پیمانکار ملزم به ارسال اسنادی شده که جزئیات کل روند احداث را مانند بایگانی الکترونیکی و امکانات محاسباتی به تفصیل شرح می کند.

این نیروگاه هسته ای ظرفیتی معادل ۲۵۶۵ مگاوات دارد و در اواخر دهه ۱۹۷۰ تاسیس شد. همچنین، این نیروگاه هسته ای فعالیت های خود را از ابتدای سال ۱۹۸۰ آغاز کرد.

در اکتبر سال ۲۰۲۰، شرکت ملی تولید انرژی هسته ای اوکراین قراردادی را با یک شرکت تابعه بیت فیوری (Bitfury) امضا کرد. با ایجاد این مرکز جدید، رسانه های محلی معتقدند که ماینرهای بیت فیوری می توانند عملیات خود را به این نیروگاه منتقل کنند.

علاقه اوکراین به ماینینگ

قرارداد بین شرکت ملی تولید انرژی هسته ای اوکراین و شرکت ساخت انرژی کیف نباید تعجب آور قلمداد شود. در حقیقت، وزارت انرژی اوکراین در ماه مه سال ۲۰۲۰ از شرکت ملی تولید انرژی هسته ای این کشور درخواست کرد تا تحقیقاتی را در خصوص امکان ماینینگ ارزهای دیجیتال در نیروگاه های هسته ای خود انجام دهد.

در سال ۲۰۱۹، سرویس امنیت کشور اوکراین در نیروگاه های هسته ای این کشور، تجهیزات غیرقانونی ماینینگ را در یک نیروگاه هسته ای کشف کرد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx