ایلان ماسک: دوج کوین بسته حمایتی خصوصی مردم است

ایلان ماسک: دوج کوین بسته حمایتی خصوصی مردم است
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1428 نفر

ایلان ماسک: دوج کوین بسته حمایتی خصوصی مردم است

در حالی که دولت ایالات متحده در حال پرداخت کمک های مالی به مردم این کشور برای بهبود اوضاع نابسامان اقتصاد این کشور به دلیل همه گیری ویروس کرونا است، ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت خودرو سازی تسلا و دومین فرد ثروتمند کره زمین، راه حل این مشکل را در دستان میم کوین محبوب این روزهای بازار یعنی دوج کوین می بیند.

در آخرین توییتی که ایلان ماسک منتشر کرده، این کارآفرین میلیاردر اعلام کرده که از نظر او دوج کوین یک “بسته‌ حمایتی خصوصی” است.

توییت

تصویر توییت

همانطور که می دانید در ماه های اخیر دوج کوین با پامپ هایی که داشته، موفق شده توجه تریدرهای بسیاری را به خود جلب کند. بر کسی پوشیده نیست که یکی از دلایل اوج گیری های اخیر این میم کوین کسی نیست جز ایلان ماسک.

جالب است بدانید که از مارس گذشته که دولت ایالات متحده شروع به تزریق اولین سری از بسته های حمایتی ۱۲۰۰ دلاری خود به جامعه آمریکا کرد، دوج کوین تقریباً ۶۸,۰۰۰٪ افزایش قیمت داشته است.

دلیل تشبیه دوج کوین به یک بسته کمک اقتصادی به این دلیل است که اگر این پول دریافتی از دولت آمریکا بلافاصله در دوج کوین سرمایه گذاری میشد، این سرمایه گذاری باعث سود ۸۱۷۰۰۰ دلاری می شد.

سرمایه گذاری چک دوم ۵۰۰ دلاری سودی بالغ بر ۱۲۰۰۰۰ دلار می توانست داشته باشد. و درنهایت سرمایه گذاری مبلغ ۱۴۰۰ دلار در دوج کوین می توانست به سرمایه ای بالغ بر ۱۹۰۰۰ دلار تبدیل شود.

اما نکته ای بسیار جالب،‌ درصورتی که چک اولیه ۱۲۰۰ دلاری در ماه مه سال ۲۰۱۵، زمانی که دوج برابر با ۰.۰۰۰۰۸۶ دلار بود، برای خرید این آلت کوین صرف میشد، امریکایی ها می توانستند سرمایه خود را به ۱۱.۲ میلیون دلار تبدیل کنند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx