بانک JPMorgan با همکاری DBS یک شرکت جدید بلاکچینی تاسیس خواهد کرد

بانک JPMorgan با همکاری DBS یک شرکت جدید بلاکچینی تاسیس خواهد کرد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1530 نفر

بانک JPMorgan با همکاری DBS یک شرکت جدید بلاکچینی تاسیس خواهد کرد

یک پلتفرم بین بانکی جدید که در بستر بلاکچین توسط بانک های JPMorgan و DBS توسعه داده شده، مکملی برای پروژه های ارز دیجیتال بانک های مرکزی خواهد بود.

بانک سرمایه گذاری آمریکایی جی پی مورگان (JPMorgan) با همکاری با بزرگترین بانک سنگاپور به نام DBS و همچنین شرکت سرمایه گذاری Temasek قصد دارد یک شرکت بلاکچینی جدید متمرکز بر پرداخت های جهانی و معاملات بین بانکی تاسیس کند.

این شرکت جدید که پارتیور (Partior) لقب گرفته، با استفاده از فناوری بلاکچین و دیجیتال سازی پول قصد دارد تا از مشکلات موجود در پرداخت های برون مرزی، معاملات تجاری و تسویه حساب های ارزی بکاهد.

جی پی مورگان در بیانیه روز چهارشنبه خود گفت که چنین عملکردی امکان تسویه فوری پرداخت ها برای انواع معاملات را فراهم می کند. و همچنین به بانک ها برای عبور از چالش های مربوط به پرداخت جهانی در سیستم مالی فعلی کمک خواهد کرد.

این پلتفرم جدید بر اساس پروژه های گذشته JPMorgan و Temasek تحت عنوان پروژه Ubin توسعه یافته، که یک طرح پرداخت چند ارزی مبتنی بر بلاکچین ساخته شده توسط سازمان پول سنگاپور در سال ۲۰۱۷ است.

پلتفرم Partior با تمرکز بر تسهیل تبادلات بین بانک های سنگاپوری مستقر در امریکا با هدف گسترش خدمات در بازارها با استفاده از ارزهای مختلف راه اندازی خواهد شد. این پلتفرم همچنین قصد دارد پروژه های در حال انجام ارز دیجیتال بانک مرکزی را کامل کند.

سوپندو موهانتی (Sopnendu Mohanty) مدیر ارشد فناوری اطلاعات سازمان پول سنگاپور با بیان اینکه Partior یک زیرساخت جهانی و بنیادی برای معامله با ارزهای دیجیتال فراهم می کند، گفت:

راه اندازی پارتیور یک نقطه عطف جهانی برای ارزهای دیجیتال است که نشان دهنده بلوغ این ارزها از طرح های آزمایشی به سمت تجاری سازی و گسترش استفاده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx