برتری نسبی لایت کوین (LTC) در مقایسه با سایر رمزارزها

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2704 نفر

برتری نسبی لایت کوین (LTC) در مقایسه با سایر رمزارزها

ترندهای بلند مدت در بازار معمولا از فاندامنتال ها پیروی می کنند اما نوسانات کوتاه مدت در رمزارزها و بازار بورس معمولا ناشی از هیجانات و تکنیکال ها هستند. پس سرمایه گذاران باهوش می توانند در اصلاح های کوتاه مدت بازار، در صورتی که فاندامنتال ها ضعیف نشوند، برای خود فرصت خرید ایجاد کنند. داده های جمع أوری شده از بازار حاکی از تبدیل شدن بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال است که به سپری در برابر بحران های اقتصادی، به عنوان مثال پیش بینی Ruchir Sharma، رییس بازارهای نوظهور و تحلیلگر ارشد بانک Morgan Stanley در خصوص تورم سال ۲۰۲۱، عمل می کنند.

تحلیل لایت کوین (LTC)

لایت کوین از به سطح مقاومتی ۴۵.۱ دلاری برگشته است که نشان از خرید در قیمت های پایین است. حالا با این صعود، گاوها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به بالای بازه مقاومتی ۵۱-۵۲.۳ دلاری برسانند.

نمودار روزانه لایت کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه که روند نزولی به خود گرفته است، هم اکنون در سطح ۵۳.۷۹ دلاری قرار دارد و شاخص RSI نیز منفی است که حاکی از برتری ضعیف خرس ها در بازار این رمزارز است. اگر لایت کوین به زیر سطح مقاومتی خود سقوط کند، خرس ها برای کاهش قیمت ها به زیر سطح ۴۵.۱ دلاری تلاش خواهند کرد. در صورت موفقیت انها، سقوط به ۳۹ دلار ممکن خواهد بود. اما در صورتی که گاوها قیمت را به بالای سطح ۵۲.۳ افزایش دهند، این مهم نشان از پایان اصلاح بازار خواهد بود.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

بعد از سقوط های اخیر، روند نزولی بیت کوین کش پایدار شده است.  میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه که در سطح ۲۵۳ دلاری قرار دارد، شیب نزولی به خود گرفته است و شاخص  (RSI) نیز منفی است نشان دهنده دست برتر خرس ها در بازار است.

نمودار روزانه بیت کوین کش

اگر خرس ها موفق به پایین کشیدن قیمت ها به زیر ۲۰۰ دلار شوند، فروش ممکن است که افزایش پیدا کند و سقوط به سطح ۱۴۰ دلاری محتمل خواهد بود. برعکس، در صورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها شوند، می توان انتظار بالا رفتن قیمت ها تا ۲۴۵ دلار شد. احتمالا خرس ها دوباره بتوانند از این سطح دفاع کنند اما اگر گاوها قیمت ها را بالاتر ببرند، می توان صعودی تا ۲۸۰ دلار را پیش بینی کرد.

تحلیل پولکادات (DOT)

پولکادات در سطح ۴.۹ دلاری با مقاومت رو به رو شده است. اما نکته مثبت، اجازه ندادن گاوها برای سقوط قیمت زیر سطح ۴ دلاری است.

نمودار روزانه دات

در صورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها به سطح ۴.۹ دلاری شوند، این افزایش قیمت می تواند اولین نشانه برای پایان اصلاح بازار باشد. در صورت صعود از این سطح می توان انتظار بالا رفتن قیمت ها را تا سطوح ۵.۵ دلاری و سپس ۶.۱ دلاری داشت. برعکس، درصورت موفقیت خرس ها و کاهش قیمت ها، سقوط تا سطح حمایتی ۳.۵-۴ دلاری محتمل خواهد بود.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین با بازگشت قوی ای که داشت خود را در بین قدرتمندترین رمزارزها قرار داده است. هم اکنون، گاوها در تلاش برای حفظ قیمت ها بالای سطح مقاومتی ۲۴ داری هستند.

نمودار روزانه بایننس کوین

خرس ها ممکن است از شتاب صعودی به سطح ۲۵.۸ دلاری بکاهند اما انجام این امر با در نظر گرفتن روند با شتاب موجود دشوار به نظر می رسد و سد مقاومت شکسته شود. اگر گاوها موفق به بالا بردن قیمت ها به سطح ۲۷.۱ دلار شوند، صعود تا ۳۲ دلار ممکن خواهد بود. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه که روند صعودی به خود گرفته است، هم اکنون در سطح ۲۲.۵ دلاری قرار دارد و شاخص RSI نیز کمی بالاتر از نقطه میانی است که حاکی از برتری ضعیف گاوها است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx