ابراز تردید بنجامین کاون از پیش بینی های نجومی برای بیت کوین

ابراز تردید بنجامین کاون از پیش بینی های نجومی برای بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 980 نفر

ابراز تردید بنجامین کاون از پیش بینی های نجومی برای بیت کوین

بنجامین کاون، تحلیلگر محبوب بازار ارزهای دیجیتال، در مصاحبه ای نسبت به رقم های نجومی پیش بینی شده برای بیت کوین ابراز تردید کرده و تحقق این رقم ها را بعید دانسته است. اخیرا چندین تحلیلگر پیش بینی کرده اند که بیت کوین می تواند تا سال ۲۰۲۳ بالغ بر ۱,۰۰۰٪ از سطح فعلی خود رشد کند. یکی از این تحلیلگران تیم دریپر است که ماه گذشته گفته بود قیمت بیت کوین تا سال بعد به ۲۵۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید.

کاون بر این موضوع تاکید کرده که دیگر به ۶ رقمی شدن بیت کوین حتی در ۱۸ ماه آینده باور ندارد. وی در مصاحبه ای در این خصوص گفت:

در گذشته دوست داشتم باور کنم که سال ۲۰۲۳ سالی خواهد بود که در آن به این رقم ها صعود خواهیم کرد. اما انتظار صعود به ۲۵۰,۰۰۰ دلار همیشه برای من انتظار بسیار بزرگی بود. من تا سال ۲۰۲۳ چیزی در حدود ۱۰۰,۰۰۰ دلار یا بیشتر را در نظر داشتم.

وی در ادامه افزود:

اما حالا با در نظر گرفتن مسائلی همچون سیاست های مالی فدرال رزرو قطعا بسیار بیشتر نسبت به این پیش بینی ها بدبین شده ام. من همچنین به چیزهای دیگری مانند آمارهای اجتماعی نگاه می کنم. اگر در حال حاضر خریدن بنزین برای مردم سخت است، قطعا خرید بیت کوین برای آنها سخت تر خواهد بود.

بنجامین کاون باور دارد که حتی اگر سرمایه گذاران خرد دیدگاه بسیار صعودی داشته باشند، این موضوع برای افزایش قیمت بیت کوین به ۲۵۰,۰۰۰ دلار تا سال بعد کافی نخواهد بود:

برای صعود به ۲۵۰,۰۰۰ دلار باید احساس سرمایه گذاران خرد بسیار صعودی باشد. من درک نمی کنم که چگونه می توانیم تا سال بعد به یک چهارم میلیون دلار صعود کنیم، بخصوص در دورانی که تورم بسیار بالا است.

بازار متلاطم و غیر هیجان انگیز

اما در مقابل به جای یک صعود بزرگ، بنجامین کاون یک بازار متلاطم و غیر هیجان انگیز را برای بیت کوین در دو سال آینده متصور شده است:

من پیش بینی می کنم که تا پایان سال جاری بازار نزولی به پایان برسد. سپس مانند سال های ۲۰۱۹ و ۲۰۱۵ وارد فاز انباشت می شویم. و بعد به آرامی برای هاوینگ بعدی بیت کوین آماده می شویم. احتمالا در آن زمان فدرال رزرو نرخ بهره را کاهش داده و تورم نیز پایین آمده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx