بیت کوین (BTC) چه تاثیری در شیوه پس انداز کردن مردم داشته است؟

بیت کوین (BTC) چه تاثیری در شیوه پس اندار کردن مردم داشته است؟
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2221 نفر

بیت کوین (BTC) چه تاثیری در شیوه پس انداز کردن مردم داشته است؟

در حدود سه سال است که صنعت بلاکچین با سرعت بالایی در حال رشد است. همگام با بلاکچین، دنیای ارزهای دیجیتال نیز رشد کرده و در حال حاضر با هزاران پروژه در این صنعت حضور دارد، و بیت کوین (BTC) همچنان پادشاه دنیای ارزهای دیجیتال است.

درحالی که بسیاری از افراد توصیه به دوری از این پادشاه می کنند، دیگران این دارایی دیجیتال را دوست دارند و دلیل خوبی هم برای علاقه خود دارند.

طبق توئیت مدیر اجرایی و بنیانگذار MicroStrategy، مایکل سیلور (Michael Saylor)، بیت کوین دوباره به همگان فرهنگ پس انداز را یادآوری کرده است. مدیر عامل این شرکت باور دارد که قبل از بیت کوین، پس انداز کردن به دلایل سیاسی خنده دار و مرده بود اما به لطف بیت کوین این مسئله دست خوش تغییر شده است.

از زمان معرفی بیت کوین، این ارز دیجیتال به طور مستمر سودآوری کرده است. برخی معتقدند که سرمایه گذاری در بیت کوین یکی از هوشمندانه ترین روش های پس انداز است زیرا در واقع ارزش این دارایی به طور قابل توجهی با گذشت زمان افزایش می یابد. البته خطر از دست رفتن سرمایه نیز وجود دارد و به همین دلیل انجام تحقیقات و مطالعه قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین بسیار مهم است.

توییت مایکل سیلور

توییت مایکل سیلور

سیاستمداران حساب های پس انداز را نابود کردند. حالا بانک بیت کوین در حال بازگرداندن آنها است.

نکته مهمی که مدیر عامل شرکت MicroStrategy در توییت خود به آن اشاره کرده این واقعیت است که مداخلات سیاسی و بروکراسی فرهنگ پیرامون پس انداز پول را کاملاً نابود کرده است. افزایش مقررات مربوط به سانسور طی سالیان گذشته آزادی های مردم را تحت شعاع قرار داده و نقش مهمی را در عدم تمایل افراد به پس انداز پول خود بازی کرده است.

از طرف دیگر، هیچ ارگانی قادر به اعمال هیچگونه محدودیت و قانونی برای بیت کوین نیست. این یکی از مهمترین احساس آزادی است که شخصی در خصوص امور مالی می تواند داشته باشد. و این حقیقت دلیل اصلی دور شدن مردم از سیستم مالی سنتی است که ناکارآمدی آن بارها و بارها برای همگان ثابت شده است. قطعا این سیستم سنتی برای برخی خوب بوده است اما الزاما برای همه اینطور نبوده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx