تتا با رشد ۸۵۰ درصدی از ماه دسامبر به بالاترین سطح خود رسید!

تتا با رشد 850 درصدی خود از ماه دسامبر به بالاترین سطح خود رسید!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1345 نفر

تتا با رشد ۸۵۰ درصدی از ماه دسامبر به بالاترین سطح خود رسید!

رمزارز تتا (Theta) با صعود به ۵.۵۲ دلار تا زمان نگارش این مطلب، رکورد جدیدی را برای خود ثبت کرده و به بالاترین سطح خود رسیده است. این موضوع به این معنی است که تتا موفق شده در بازه زمانی ۳ ماهه بیش از ۸۵۰٪ رشد کند.

تحلیل فاندامنتال:

تتا نتورک که یک بلاکچین استریم رسانه ای غیرمتمرکز است، شاخه تحقیقات اروپایی شرکت سونی را به عنوان اعتبار سنج شبکه خود انتخاب کرده است.

مرکز تحقیق و توسعه شرکت سونی (R&D Center) مستقر در بروکسل، هم اکنون تخصص تتا در حوزه بلاکچین را بکار گرفته و این شرکت در تلاش است که فعالیت های تتا را در سطح جهانی گسترش بدهد. پنج سال پیش، شرکت سونی در سازمان Theta Labs که پلتفرم تتا را توسعه داد، سرمایه گذاری کرده بود.

توکن بومی بلاکچین تتا به نام THETA برای پرداخت های خرد در خود این پلتفرم استفاده می شود. این توکن به لطف سازوکار اجماع چند سطحی BFT خود، می تواند به طور همزمان توسط میلیون ها بیننده استفاده شود.

مگدالنا واسوسکا (Magdalena Wasowska)، رئیس مرکز تحقیق و توسعه شرکت سونی، اعلام کرد که این پلتفرم مبتنی بر بلاکچین می تواند “ابزارهای قدرتمندی را برای مدیریت مجوز و قوانین کپی رایت” ارائه کند. وی در این خصوص گفت:

ما در مرکز تحقیق و توسعه سونی، همانند تتا اشتیاق بسیاری برای استفاده از فناوری های غیرمتمرکز داریم و از امکاناتی که فناوری های بلاکچین می توانند در اختیار سازندگان قرار بدهند، بسیار هیجان زده هستیم.

علاوه بر سونی، غول های نام آشنایی همچون گوگل، سامسونگ، بایننس، بلاکچین ونچرز (Blockchain Ventures) و گومی (Gumi) نیز از جمله اعضای شورای مدیریت تتا هستند.

میچ لیو (Mitch Liu)، مدیرعامل تتا اعلام کرد که این شرکت انتظار یک همکاری استراتژیک گسترده با شرکت سونی در بخش هایی مانند دیفای و توکن های NFT دارد.

تحلیل فاندامنتال:

برخلاف برخی از آلت کوین ها که در روزهای اخیر شاهد اصلاح قیمت های خود بوده، THETA موفق شده با رشد پایدار خود به رکورد ۵.۵۲ دلار برسد. این توکن تا به اینجا در ماه مارس ۶۰% رشد کرده است.

نمودار تتا

نمودار THETA

این رمزارز هم اکنون بالای بازه حمایتی ۵ دلاری قرار دارد. و با توجه به اینکه این توکن در چند وقت گذشته شاهد رشد چشمگیری بوده است، پیش بینی روند حرکتی THETA کار دشواری خواهد بود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx