تحلیلی کوتاه اما جامع بر مهم ترین ارز های دیجیتال

در این هفته مراقب این پنج ارز دیجیتال باشید
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2601 نفر

تحلیلی کوتاه اما جامع بر مهم ترین ارز های دیجیتال

در هفته ای که گذشت خبر های جذابی به گوش رسید. خبر هایی که ها حاکی از پیشتازی آسیا در ارزهای دیجیتال و بیانگر جدی تر شدن یوان و ین دیجیتال بود. ارز های دیجیتال بازار هم روند های عجیبی را طی کردند. به طوری که گاه تحلیل های کاملا متضادی برای آنان را شاهد بودم

 

بیت کوین

دنیای پادشاه بیت کوین روز های خیلی عجیبی را سپری میکند. به نظر میرسد خرس ها و گاو ها هر دو منتظر یک اتفاق بزرگ هستند تا کاری کنند. در حال حاضر قیمت نزدیک میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه یعنی حدود ۹۲۵۰ دلار است. اگر گاو ها موفق به ایجاد یک جهش جدی شوند صعود تا ۱۰۰۰۰ دلار مورد انتظار است. و برعکس اگر خرس ها موفق شوند، باید منتظر نزول تا ۸۱۰۰ باشیم.

 

اتریوم

اتریوم در چند روز اخیر بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه یعنی ۲۳۶ دلار معامله شد. اما گاو ها نتوانستند سطح مقاومت ۲۵۳ دلاری را بشکنند و قیمت بین ۲۱۶ تا ۲۵۳ دلار باقی ماند.

اگر گاو ها بتوانند این سطح مقاومت را بشکنند، انتظار داریم شاهد یک رالی قیمت تا ۲۸۸ و سپس ۳۲۰ باشیم. اما اگر موفق نشوند، کاهش قیمت زیر سطح حمایت مورد انتظار نیست.

 

ریپل

هرچند گاو ها نتوانستند خیلی پرقدرت عمل کنند، اما اجازه نزول قیمت به زیر میانگین متحرک را ندادند که این امر نسبتا خوب است.

اگر قیمت بتواند سقف ۰.۲۱ دلار را بشکند، باید منتظر صعود تا ۰.۲۳ دلار باشیم.

به نظر میرسد گاو ها دست برتر را دارند. اما اگر خرس ها را بتوانند روند نزولی آغاز کنند، قیمت ممکن است تا ۰.۱۷ دلار ریزش کند.

 

بیت کوین کش

بیت کوین کش در روز ۱۳ جولای از میانگین متحرک نمایی خود پایین تر آمد اما قیمت خیلی زود اصلاح شد.  به نظر میرسد قیمت این آلت کوین تا چند روز آینده هم در بازه ی ۲۱۷ تا ۲۴۶ دلار بماند.

اگر خرس ها بتوانند قیمت را از سطح حمایت ۲۱۷ دلاری پایین تر بیاورند احتمالا شاهد سقوط قیمت تا ۲۰۰ دلار باشیم و اگر گاو ها سطح مقاومت را بشکنند ۲۶۰ و سپس ۲۸۰ دلار قیمت های مورد پیش بینی هستند.

 

کاردانو

سطح ۰.۱۳ دلاری توسط گاو ها به شدت حفظ شده و اجازه نزول قیمت به ۰.۱۲ را نداده اند.  به نظر میرسد گاو ها بتوانند قیمت را تا ۰.۱۷ و سپس ۰.۲ بالا ببرند. البته اگر موفق نشوند احتمالا برای چند روزی قیمت در بازه ۰.۱۱ تا ۰.۱۳ بماند.

 

بیت کوین اس وی

این آلت کوین نتوانست میانگین متحرک نمایی خود را رد کند که نشانه تقاضای کم برای خرید این ارز در آن قیمت است. اگر کماکان نتواند این قیمت را رد کند (۱۷۷ دلار) احتمال ریزش قیمت بیشتر میشود.

اگر افت قیمت به زیر ۱۷۰  دلار برسد، احتمالا باید شاهد ریزش تا ۱۴۶ دلار باشیم. البته اگر موفق شود این میانگین را رد کند، و تا ۲۰۰ دلار بالا برود، تا ۲۲۷ دلار نیز مورد انتظار است.

 

لینک چین

گاو ها نسبتا با قدرت ظاهر شده اند و اجازه کاهش جدی قیمت را نمیدهند.  به نظر میرسد که گاو ها در تلاش هستند تا قیمت را تا ۱۰ دلار بالا ببرند.  البته باید محتاط بود. اگر موفق نشوند، یک ثبات قیمت تا چند روز آینده پیش بینی میشود.

 

لایت کوین

لایک کوین مجددا نتوانست مقاومت ۴۶ دلاری را رد کند که نشان میدهد خرس ها شدیدا در حال تلاش اند. گاو ها هم کماکان تلاش میکنند تا قیمت را به این سطح برسانند و آن را رد کنند.

البته اگر موفق نشوند و قیمت از ۴۲.۵ پایین تر بیاید، تا ۳۹ دلار مورد انتظار است.

 

بایننس کوین

اگر این ارز بتواند میانگین متحرک ۲۰ روزه را در حدود ۱۷ دلار رد کند، باید شاهد افزایش تا ۱۸.۲ باشیم. سپس ۲۱.۵ و ۲۲.۹ دلار قیمت های مورد انتظار هستند. 

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx