تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، تتا توکن و کاردانو

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، تتا توکن و کاردانو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1239 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، تتا توکن و کاردانو

بیت کوین در آستانه یک حرکت تعیین کننده در روند حرکتی خود قرار دارد که در صورت موفقیت، این آلت کوین ها رشد خواهند کرد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در ۳ ژوئن موفق به عبور از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۹۱۲۷ دلار) نشد اما در حال پیدا کردن حمایت نزدیک خط روند مثلث است. این موضوع نشان می دهد که گاوها در حال خرید و خرس ها در حال فروش در رالی ها هستند.

نمودار بیت کوین

حرکت تعیین کننده بعدی، خروج قیمت از مثلث خواهد بود. درصورتی که قیمت بالای خط مقاومت مثلث حفظ شود، BTC ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴۷۱۹۸ دلار) و سپس به ۵۲۶۲۲ دلار صعود کند. اما نزول به زیر خط روند مثلث بیانگر بالا بودن میزان عرضه خواهد بود. در این حالت می توان انتظار نزول بیت کوین به محدوده حمایت ۳۰ – ۲۰ هزار دلار را داشت. در صورت شکست این حمایت، سقوط بیت کوین به ۲۰ هزار دلار قوت خواهد گرفت.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم در ۴ ژوئن موفق به عبور از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۹۰۸ دلار) نشد و دوباره در مثلث متقارن قرار گرفت. با این وجود گاوها تسلیم نشدند و حجم خرید را افزایش دادند.

نمودار اتریوم

درصورت عبور قیمت از خط مقاومت مثلث، ETH ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه صعود کند. بسته شدن بالای خط مقاومت، احتمال صعود تا ۳,۳۶۲ دلار را افزایش خواهد داد. اما نزول قیمت به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه، بیانگر دفاع شدید خرس ها خواهد بود. نزول به زیر ۲۵۵۰ دلار می تواند قیمت را تا حمایت مثلث کاهش بدهد. قرار گرفتن زیر مثلث کنترل را برای اولین بار در دست خرس ها قرار خواهد داد.

تحلیل تتا توکن (THETA)

تتا درون یک مثلث نزولی قرار گرفته است. در ۴ و ۵ ژوئن، گاوها برای عبور از خط مقاومت تلاش کردند اما موفق نبودند که بیانگر دفاع شدید خرس ها است.

نمودار تتا توکن

با این وجود میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۸.۱۹ دلار) صعودی شده است و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان دهنده برتری نسبی گاوها است.  درصورت عبور قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، گاوها برای افزایش قیمت به بالای مثلث تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق شوند، روند نزولی پایان خواهد یافت. در این حالت می توان انتظار صعود تا ۱۳ دلار و بعدا تا رکورد ۱۵.۸۸ دلار را داشت. اما نزول به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، باعث باطل شدن دیدگاه صعودی خواهد شد. در این حالت باید انتظار نزول به ۶ دلار را داشت.

تحلیل کاردانو (ADA)

در چند روز گذشته کاردانو در بازه ۱ – ۱.۹۴ دلار به دام افتاده است. در ۴ ژوئن این آلت کوین از مقاومت نزول کرد و قیمت به میانگین های متحرک کاهش یافت.

نمودار کاردانو

درصورت افزایش قیمت از سطوح فعلی و عبور از ۱.۹۴ دلار، گاوها کنترل شرایط را بدست خواهند گرفت. درصورت حفظ قیمت بالای این سطح، کاردانو می تواند تا بالاترین سطح خود یعنی ۲.۴۷ دلار صعود کند. اما درصورت نزول قیمت به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱.۵۵ دلار)، ADA ممکن است تا محدوده حمایتی ۱.۳۳ – ۱.۲۲ دلار نزول کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx