تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، پولکادات، بیت کوین کش

بین کوین و سایر آلت کوین ها در چند روز اخیر شاهد فروش نزدیک سطوح مقاومتی کلیدی بوده اند،‌ اما با این وجود احتمال ریزش شدید پایین است. همراه ما باشید با تحلیل ارزهای دیجیتال ذیل.
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2602 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، پولکادات، بیت کوین کش

بیت کوین و سایر آلت کوین ها در چند روز اخیر شاهد فروش نزدیک سطوح مقاومتی کلیدی بوده اند،‌ اما با این وجود احتمال ریزش شدید پایین است. برای درکی عمیق تر با این تحلیل ارزهای دیجیتال همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در دو روز گذشته گاوها موفق به نگهداری قیمت ها بالای سطح ۱۱۰۰۰ دلاری نشدند که نشان از دفاع قدرتمند خرس ها از این سطح مقاومتی بوده است.

تحلیل بیت کوین (BTC)

نمودار روزانه بیت کوین

با توجه به وضعیت شاخص های متحرک و RSI که در سطح ۵۰ قرار دارد، می توان اینگونه برداشت کرد که عرضه و تقاضا برابر هستند. درصورتی که قیمت ها از سطوح کنونی افت کنند، خرس ها برای پایین بردن قیمت ها به زیر بازه ۱۰۶۲۵ – ۱۰۵۰۰ دلاری تلاش خواهند کرد. درصورت موفقیت خرس ها می توان انتظار سقوط قیمت ها تا ۹۸۳۵ دلار را داشت.

برخلاف این نظر، اگر بیت کوین به سطح حمایتی ۱۰۵۰۰ – ۱۰۶۲۵ دلاری بازگردد، گاوها همچنان به خرید در قیمت های بالا ادامه خواهند داد. اگر خرس ها بتوانند قیمت ها را بالاتر از سطح ۱۱۰۰۰ دلاری ببرند، صعود تا ۱۲۴۶۰ دلار ممکن خواهد بود.

تحلیل ریپل (XRP)

شکست پی در پی خرس ها در پایین کشیدن قیمت ها به زیر ۰.۲۳ دلار باعث خرید گاوها در تاریخ ۱۸ سپتامبر شد. با این وجود خرس ها هنوز تسلیم نشده اند و در تلاش هستند که از سرعت بازگشت به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۲۵ دلاری) بکاهند.

تحلیل ریپل (XRP)

نمودار روزانه ریپل

درصورتی که قیمت ها از سطوح کنونی پایین تر بیایند، خرس ها بار دیگر برای پایین کشیدن قیمت ها به زیر بازه حمایتی ۰.۲۲ – ۰.۲۳ دلاری تلاش خواهند کرد. در صورت موفقیت،‌ ریزش قیمت ها به ۰.۱۹ دلار ممکن خواهد بود.

اما اگر خرس ها موفق به افزایش قیمت ها بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شوند، رسیدن به ۰.۲۶ دلار ممکن خواهد بود. انتظار می رود که خرس ها از این سطح با قدرت دفاع کرده که در صورت موفقیت باعث قرار گرفتن ریپل در بازه فشرده ای در چند روز آتی خواهد شد. با نگاه با نمودارها می توان به این جمع بندی رسید که تقاضا و عرضه در بازار به توازن رسیده است.

تحلیل پولکادات (DOT)

پولکادات در تاریخ ۱۶ سپتامبر به سطح حمایتی ۴.۹ دلاری بازگشت اما خرس ها موفق نشدند که قیمت ها را بالای سطح مقاومتی ۵.۵ دلاری افزایش دهند. این مسئله نشان از فروش خرس ها در سطوح بالا بوده است.

تحلیل پولکادات (DOT)

نمودار روزانه پولکادات

درصورتی که این ارز دیجیتال به زیر سطح حمایتی ۴.۹ دلاری سقوط کند، ریزش به ۴.۵ و سپس ۴ دلاری ممکن خواهد بود. اما اگر گاوها بتوانند از سطح حمایتی ۴.۹ دلاری دفاع کنند، پولکادات در بازه فشرده ای قرار خواهد گرفت. اولین نشانه قدرت، عبور از سطح مقاومتی ۵.۵ دلاری خواهد بود که در این صورت می توان رسیدن به ۶.۸ دلار را متصور شد.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

بیت کوین کش در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۳۹ دلار)‌ با مقاومت سختی روبه رو شده که نشان از فروش خرس ها است.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

نمودار روزانه بیت کوین کش

اما نکته مثبت اینجا است که گاوها اجازه ریزش قیمت ها به زیر سطح ۲۳۰ دلاری را نداده اند. در صورتی که قیمت ها از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه فراتر رود،‌ حرکت به سمت ۲۶۰ دلار آغز خواهد شد. برعکس، اگر خرس ها موفق به پایین کشیدن قیمت ها به زیر سطح حمایتی ۲۲۷ دلاری شوند، سقوط به سطوح ۲۱۵ دلاری و حتی ۲۰۰ دلاری ممکن خواهد بود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx