تولید دستگاه استخراج ارز دیجیتال با قابلیت تامین انرژی گرمایشی همزمان

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تولید دستگاه استخراج ارز دیجیتال با قابلیت تامین انرژی گرمایشی همزمان شرکت تولیدی دستگاه های استخراج Wisemining قصد دارد محصول جدیدی با نام “Wisemining Sato” (دیگ بخار) را، به بازار ارائه کند که می تواند با استفاده از گرمای تولید شده توسط دستگاه های استخراج “ASIC”، گرمایش خانه را تامین کند. این بدان معنی است […]

تولید دستگاه استخراج ارز دیجیتال با قابلیت تامین انرژی گرمایشی همزمان

شرکت تولیدی دستگاه های استخراج Wisemining قصد دارد محصول جدیدی با نام “Wisemining Sato” (دیگ بخار) را، به بازار ارائه کند که می تواند با استفاده از گرمای تولید شده توسط دستگاه های استخراج “ASIC”، گرمایش خانه را تامین کند.

این بدان معنی است که علاوه بر درآمد به صورت استخراج ارز دیجیتال، هزینه های گرمایشی خانه را جبران می کند.

در حالی که قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال بصورت چشمگیری افزایش داشته است، اما انتقادات زیادی در مورد استخراج ارز دیجیتال و میزان برق مصرفی بالا وجود دارد.

موضوع دیگری که اغلب از قلم می افتد این واقعیت است که استخراج بیت کوین و ارزهای دیجیتال می تواند فناوری تولید همزمان را تقویت کند.

اساساً استخراج کنندگان توانایی ارائه ایده های تولید همزمان را دارند ; این امر باعث شده است تا با استفاده از استخراج بیت کوین، به ایده های ابتکاری مانند پرورش گیاه و تقطیر محصولات الکلی برسند.

وبسایت این شرکت می گوید که دستگاه از سری Antminer S9 / S17 / S19 / S19 Pro / S19 استخراج بیت کوین پشتیبانی می کند که مشتریان می توانند سخت افزار را برای بروز رسانی جدید ادغام کنند.

بنابر این به این آگاهی رسیدیم که مفاهیم استخراج و تولید بیت کوین افزایش یافته است. پروژه گلخانه  در سوئد و موارد بالا مثال هایی برای تایید این فناوری می باشند.

حتی از کانتینرهای استخراج کننده “ASIC”، برای تولید گرما به منظور سوخت رسانی به گلخانه ها در ماه های سرد زمستان استفاده می شود.

علاوه بر این، جسی پلتان طرفدار سرسخت بیت کوین در توییت خود در مورد یک ایده تولید وان آبگرم با استخراج همزمان بیت کوین، نوشت;

بر اساس اعلام وب سایت این شرکت، این دستگاه جدید فروش خود را در ماه آوریل آغاز می کنند و این شرکت اکنون در حال ثبت پیش سفارش ها می باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx