تگزاس، اولین شهر بلاکچینی و بازخوردهای پیرامون آن

تگزاس
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1362 نفر

تگزاس، اولین شهر بلاکچینی و بازخوردهای پیرامون آن

ایالت تگزاس آمریکا طی ماه گذشته اعلام کرد که قصد دارد به عنوان رهبر و پیشوای شهرهای بلاکچینی و مرکز ماین ارزهای دیجیتال (بخصوص بعد از ممنوعیت ارزهای دیجیتال در چین) در آینده‌ای نزدیک برسد. با توجه به خبری که ۲ اکتبر توسط نشریه فوربز منتشر شد; آقای لی برتچر (lee Bratcher) کاپیتان اسبق نیروی زمینی آمریکا و بنیان گذار شورای بلاک چین تگزاس به میزبانی از رویداد بلاکچینی تگزاس در تاریخ ۸ اکتبر با حضور افراد سرشناس آمریکا می‌پردازد.

از جمله اشخاص سرشناس این رویداد می‌توان سناتور سینتیا لومیس (Cynthia Lummis) عضو مجلس سنای آمریکا از ایالت وایومینگ; سناتور تد کروز (Ted Cruz) سیساتمدار آمریکایی از ایالت تگزاس و بنیان گذار موسسه CoinMetrics اشاره کرد.

موسسه Texas BlockChain Council، یک انجمن صنعتی غیرانتفاعی، متشکل از شرکت ها و افرادی است که در صنایع مختلف مرتبط با فناوری‌های بلاکچینی فعالیت می‌کنند و هدفشان این است که ایالت تگزاس را به حوزه قضایی انتخابی برای نوآوری در بلاک چین تبدیل کنند.

یکی از افرادی که در این همایش حضور دارد فرماندار ایالت تگزاس، گرگ ابوت (Greg Abbott) است. او طی ماه‌های گذشته علاقه خود را به پشتیبانی از این همایش و شورا را در توئیت‌های مختلفی ابراز کرده است.

۲۹ مارس ۲۰۲۱:

من را به‌عنوان یک حامی پروپوزال قانون‌گذاری کریپتو حساب کنید. استفاده از کریپتوها به طرز چشمگیری در حال افزایش است و سرمایه‌گذاری‌های اصلی مانند فیدلتی و ETFها تازه در ابتدای ماجرا هستند.

تگزاس باید پیشگام این صنعت باشد همانطور که پیشگام صنعت طلا بودیم.

۵ می ۲۰۲۱:

تگزاس در حال تبدیل به مکه ماینرها است.

۵ ژوئن ۲۰۲۱:

بلاک چین یک فناوری در حال رشد است و تگزاس باید به آن وارد شود. من به تازگی قانونی را امضا کردم که نقشه‌ای برای پیشرفت تگزاس در زمینه کریپتو تهیه می‌کند.

۱۹ ژوئن ۲۰۲۱:

بالاخره اتفاق می‌افتد! تگزاس پیشگام صنعت کریپتو خواهد بود و حالا از کریپتو حتی در فروشگاه‌های تگزاس استفاده می‌شود. HEB پشتیبانی از کریپتو را به فروشگاه‌های خود اضافه کرد.

علاوه بر این گرگ ابوت در مصاحبه اخیر خود گفت:

تگزاس به دلایل مختلفی در حوزه قضایی برای پیشگامی در بلاک چین انتخاب شد ، از جمله فضای دوستانه تجاری که سال‌هاست در تگزاس پرورش داده شده است ، تلاش شورای بلاک چین تگزاس مانند عملکرد قانون‌گذارانی مانند تن پارکر و سناتور آنجلا پکستون برای ایجاد چارچوب های قانونی و نظارتی درکنار ایجاد نوآوری است.

 

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx