رشد ۵۸ درصدی یرن فایننس (YFI) در سه روز گذشته

رشد 58 درصدی یرن فایننس (YFI) در سه روز گذشته
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2442 نفر

رشد ۵۸ درصدی یرن فایننس (YFI) در سه روز گذشته

در چند روز گذشته قیمت یرن فایننس (YFI) جهشی ۵۸ درصدی داشت. سه دلیل عمده وجود دارد که نشان دهنده انتظار سرمایه گذاران برای رشد هر چه بیشتر این ارز دیجیتال است.

در سه روز گذشته قیمت یرن فایننس بعد از اینکه به سطح پایین ۱۲۲۶۰ دلاری در بیشتر صرافی ها کاهش یافته بود، شاهد رشد ۵۸ درصدی بود.

فروش بیش از حد یرن فایننس، تعهد عمیق توسعه دهنده این ارز (Andro Cronje) به این پروژه و موارد استفاده روزافزون از یرن فایننس در یک اکوسیستم بزرگ، سه عاملی هستند که ممکن است باعث رشد چشمگیر یرن فایننس شده باشند.

فروش بیش از حد یرن فایننس

در ماه گذشته توکن های DeFi متحمل اصلاح عمیقی شدند که باعث شد ارزش بسیاری از این توکن ها در حدود  ۴۰٪ تا ۷۰٪ کاهش یابد. به نظر می رسد که فروش عمده توکن های دیفای در نتیجه اصلاحات در بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) باشد. اما اکنون که بیت کوین کانال ۱۱ هزار دلاری را به سطح حمایتی خود تبدیل کرده، معامله گران منتظر این هستند که آیا یرن فایننس و سایر توکن ها به رشد بالاتر خود ادامه خواهند داد یا خیر.

نمودار روزانه یرن فایننس

نمودار روزانه یرن فایننس

بررسی داده ها در آن زمان حاکی از افزایش درآمد اکثر پروتکل های DeFi بود. افزایش درآمدها در حالی رخ داده بود که قیمت توکن ها به شدت کاهش یافته بود. پس می توان گفت که این موضوع نشان می دهد که احتمالاً افت ارزش توکن ها بیش از حد و غیرمنصفانه بوده است.

تغییر درامد

تغییر درآمد در مقابل تغییرات قیمت توکن ها

به طور معمول، عرضه و بروز رسانی عمده محصولات باعث می شود که ارزش توکن ها افزایش یابد اما ضعف کلی در بازار DeFi باعث شد که قیمت این ارز دیجیتال در طول ماه های سپتامبر و اکتبر کاهش پیدا کند.

ارزش کل قفل شده در محصولات Yearn.finance نیز بالای ۹۰۰ میلیون دلار است. این نشان می دهد که تقریباً ۱ میلیارد دلار سرمایه در سراسر سیستم عامل Yearn.finance وجود دارد.

ارزش کل قفل شده در یرن

ارزش کل قفل شده در یرن فایننس

اطمینان دادن Andre Cronje به کاربران

در هفته گذشته شایعاتی مبنی بر اینکه Andre Cronje پروژه Yearn.finance را ترک خواهد کرد وجود داشت. این شایعات زمانی شکل گرفتند که هکرها موفق شدند تمام بودجه حاصل از یک پروژه نیمه کاره که هنوز منتشر نشده بود را به سرقت ببرند.

با اینکه سرانجام هکرها ۸ میلیون دلار از سرمایه های دزدیده شده را مستقیماً به خود Cronje برگرداندند اما بسیاری از کاربران جامعه ارزهای دیجیتال همچنان از این موضوع و از Cronje خشمگین هستند.

در بیانیه اخیر خود، Cronje گفت که علی رغم همه گمانه زنی های به وجود آمده، او Yearn.finance را ترک نخواهد کرد. او گفت:

هنوز اینجام. هنوز در حال توسعه ام. چیزی هم تغییر نکرده. هر کسی که خلاف اینو میگه بهتره که خفه شه. من دیگه تو توییتر و شبکه های اجتماعی فعالیت نمی کنم.

حضور Cronje در توسعه Yearn.finance برای روند طولانی مدت YFI بسیار مهم است، به خصوص با توجه به اینکه وی از زمان راه اندازی این پروژه، مغز متفکر بیشتر محصولات یرن فایننس بوده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx