درخشش فورسایت ونتورز در همایش بیت کوین ۲۰۲۲

درخشش فورسایت ونتورز در همایش بیت کوین 2022
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 851 نفر

فورسایت ونتورز سازندگان مراحل اولیه را در سفر Web3 خود راهنمایی کرد

بیت کوین ۲۰۲۲ در میامی همانطور که انتظار می رفت موفقیت شگفت انگیزی بود، با ده ها هزار نفر از علاقه مندان به کریپتو و افراد سرشناس صنعت برای رویداد سالانه به شهر آمدند، و فورسایت ونتورز (Foresight Ventures) در هر لحظه به عنوان حامی در این رویداد حضور داشت.

فورسایت ونتورز تعدادی هدف داشت که در طول کنفرانس به آنها دست یافت، از جمله ایجاد مشارکت های جدید و ایفای نقش در هدایت نسل بعدی شرکت های Web3 به سمت موفقیت. همه این اهداف برآورده شدند و حتی این شرت توانست فراتر از اهداف خود پیش برود، و این شرکت تعدادی از بزرگترین اولویت های خود را در مورد یافتن اخلالگرهای بزرگ بعدی وب ۳ پیش برد.

فورسایت ونتورز یکی از مورد انتظارترین رویدادهای کنفرانس، Nolcha Shows: NFT Edition، با پشتیبانی Tron DAO، یک رویداد منحصر به فرد با آثار هنری خارق‌العاده و متنوع که از طریق برنامه‌نویسی خلاقانه، فعالیت‌های جذاب و سرگرمی‌های جذاب ارائه می‌شود، حمایت مالی کرد.

Nolcha Shows مجموعه‌ای گیج‌کننده از هنر NFT، مجسمه‌های بزرگ، عکاسی و نقاشی‌های هنرمندانی از جمله Beeple، Yiying Lu، Zevi G، Kfir Moyal، Mateus، Jason Skeldon، Lawrence Leyderman و غیره را به نمایش گذاشت. این رویداد همچنین تعدادی راه اندازی و بازارهای NFT از جمله Courtyard، BitKeep، ChainGuardians و APENFT را به نمایش گذاشت. در طول نمایش، فورسایت میزبان یک ملاقات سرمایه گذار با Illust Space، Zebec Protocol، Yield App، Bitget و بسیاری دیگر بود.

فورسایت ونتورز همچنین از Grand Ballroom Seatdrop حمایت مالی کرد، که از طریق آن با برخی از برترین پروژه های بیت کوین که آماده ارائه برخی از عمیق ترین گزارش های تحقیقاتی صنعت در سه ماهه آینده هستند، مشارکت کرد. این شرکت با رهبری انکوباتور بلاک چین ییل (Yale) مرتبط است و یک هکاتون {رویدادی است که در آن برنامه‌نویسان رایانه و افراد دیگری که درگیر توسعه نرم‌افزار هستند، از جمله طراحان گرافیکی، طراحان واسط کاربری و مدیران پروژه گرد هم می‌آیند و در توسعه پروژه‌های نرم‌افزاری و گاهی سخت‌افزاری با یکدیگر همکاری می‌کنند} را با گروهی از استارتاپ‌های مبتنی بر ییل برای توانمندسازی جامعه توسعه‌دهندگان دانشجو اجرا خواهد کرد.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، فورسایت ونتورز در میکسر سرمایه‌گذار Cheetah Mining شرکت کرد و به میزبانی بیش از ۱۰۰ سرمایه‌گذار ارز دیجیتال در بیت‌کوین، لایه دوم، NFT و متاورس و غیره کمک کرد.

این نمایشگاه عظیم سالانه با حضور برخی از بزرگ‌ترین نام‌های صنعت برگزار می‌شود و هر روز مملو از سخنرانان، ملاقات‌ها  جای خود را به مجموعه‌ای از مهمانی‌ها می‌دهد که جشن را تا آخر شب ادامه می‌دهند. این یک اتفاق خبرساز از یک رویداد بود، اما فورسایت ونتورز با همتایان خود در این صنعت نفوذ معنی‌داری داشت و حتی در آینده نزدیک مشارکت‌ها و حمایت‌های مالی بیشتری از رویدادها را اعلام خواهد کرد.

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx