دوج کوین ۴ برابر اتریوم در بین مردم محبوب تر است + تحلیل تکنیکال

دوج کوین 4 برابر اتریوم در بین مردم محبوب تر است
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1147 نفر

دوج کوین ۴ برابر اتریوم در بین مردم محبوب تر است

دوج کوین همواره یکی از ارزهایی بوده که توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده است. اخیرا، سو ژو (Su Zhu)، مدیر عامل صندوق پوشش ریسک کریپتو Three Arrows Capital در صحبت های خود اعلام کرده است که بنا به چند دلیل نسبت به DOGE بسیار خوش بین است.

سو ژو در قسمت جدید پادکست خود به نام Uncommon Core گفته است که این میم کوین پیشرو بازار موفق شده بهتر از هر دارایی دیجیتال دیگری توجه مردم را به خود جلب کند.

به عنوان نمونه، پلتفرم تریدینگ رابین هود (Robinhood) یکی از مثال هایی است که ژو برای نشان دادن تسلط DOGE در بین سرمایه گذاران خرد به آن اشاره کرده است. وی در این خصوص افزود:

من DOGE را از جوانب مختلفی بررسی کرده ام، هم از لحاظ سرمایه گذاران و هم مردم عادی. به نظرم بهترین شیوه برای درک این میم کوین، رابین هود است. دوج کوین ۶۰٪ درآمد کریپتویی این پلتفرم را تشکیل می دهد. کریپتو نیز ۴۰٪‌ درآمد کل رابین هود را به خود اختصاص داده است.

وی همچنین در خصوص شهرت DOGE افزود:

به نظر من در بیشتر جوامع در امریکا، دوج کوین ۴ برابر بیشتر از اتریوم شناخته شده است. صحبت من در خصوص افراد باهوش نیست، بلکه همه مردم است.

سو ژو به نکته جالبی اشاره کرد و گفت که DOGE به گونه ای این پیام را القا می کند که “پول سگ” است و از این رو برای مردم عادی قابل فهم تر است.

تحلیل دوج کوین

نمودار DOGE

تحلیل تکنیکال DOGE

دوج کوین درحال حاضر با ۴.۳۳٪ کاهش در سطح ۰.۲۷ دلار ترید می شود. با شکست حمایت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۲۸ دلار) انتظار می رود که DOGE تا ۰.۲۱ دلار نزول کند.

DOGE در صورتی که بتواند از خط روند نزولی عبور کند، می تواند قیمت خود را تا ۰.۳۵ دلار افزایش دهد. اگر این مقاومت شکسته شود، می توان انتظار صعود DOGE را تا ۰.۴۵ دلار داشت.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx