رشد ۱۵ درصدی قیمت دوج کوین، علت چیست؟

دوج کوین
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 681 نفر

گزارش‌ها حاکی از آن است که ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم (ETH) و ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا گرد هم می‌آیند و کار روی ارتقای دوج کوین (DOGE) را آغاز می‌کنند. در نتیجه، قیمت دوج کوین از سقف عبور می کند. دوج کوین در حال حاضر با قیمت ۰.۰۹۲۸۹ دلار معامله می شود که ۱۴.۲۰ درصد در ۲۴ ساعت گذشته و حدود ۱۰.۸۳ درصد در هفت روز گذشته افزایش یافته است.

قیمت دوج کوین

جالب توجه است که قیمت DOGE در مدت کمی بیش از یک میلیارد دلار به ارزش بازار خود اضافه کرد و از ۱۰.۹ میلیارد دلار به ۱۲.۵۵ میلیارد دلار رسید.

خرید دوج کوین

افزایش قیمت دوج کوین پس از آن اتفاق افتاد که اینفلوئنسر کریپتو دیوید گوخشتاین به ۷۰۰۰۰۰ دنبال کننده خود در توییتی گفت که معتقد است:

ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم و ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر، به زودی همکاری خود را برای بهبود دوج کوین آغاز خواهند کرد.

شایان ذکر است، مجله Finbold در سپتامبر ۲۰۲۱ گزارش داد که بوترین گفت که دوج باید تغییر به اثبات سهام (PoS) را در نظر بگیرد و گفت که کد اتریوم به راحتی می‌تواند برای این انتقال استفاده شود.

انتقال به اثبات سهام در Trailmap نیز برای دوج‌کوین برجسته شده است. ویتالیک نه تنها حق قانونی ایجاد چنین ایده‌هایی را در مقام ناظر و بنیان‌گذار اتریوم دارد، بلکه به‌عنوان عضوی از بنیاد دوج کوین که در سال ۲۰۲۱ به آن پیوست، این کار را انجام می‌دهد. در اوایل فوریه امسال، بوترین تأیید کرد که در انتقال اثبات سهام به دوج کوین کمک می کند. بنیانگذار اتریوم به پیشنهادی اشاره کرد که در کریسمس سال گذشته منتشر شد، که در آن یک استراتژی برای اجرای پیشنهاد DOGE برای نسخه «Community Staking» از PoS، که به افراد بیشتری اجازه می‌دهد در مدیریت شبکه دوج‌کوین مشارکت داشته باشند، ترسیم می‌کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx