بیشتر هولدر‌های شیبا اینو در ضرر هستند

شیبا اینو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 451 نفر

داده‌های بلاکچین اتریوم نشان می‌دهد که حدود ۷۵ درصد از کسانی که روی ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) سرمایه‌گذاری کرده‌اند، اکنون در ضرر هستند. با این وجود، سرمایه گذاران به هولد روی توکن های خود در سراسر بازار نزولی ادامه می دهند.

طبق داده‌های شرکت تحلیل زنجیره‌ای اینتو د بلاک، ۷۵ درصد از سرمایه‌گذاران شیبا اینو بدون سود هستند، به این معنی که SHIB را بالاتر از قیمت فعلی آن خریداری کرده‌اند. تنها ۱۶ درصد در سود هستند، در حالی که ۹ درصد از سرمایه گذاران در حالتی خنثی هستند، بدین معنی که نه در ضرر و نه در سود به سر می برند.

خرید شیبا اینو

همانطور که کریپتو گلوب گزارش داد، این میم کوین، حتی در بحبوحه رکود بازار ارزهای دیجیتال که ناشی از فروپاشی پلت فرم معاملاتی محبوب ارزهای دیجیتال FTX بود، بیش از ۵۰۰۰۰ هولدر جدید را اضافه کرد. بر اساس داده‌های اتراسکن، تعداد آدرس‌های منحصربه‌فردی که شیبا اینو را در بلاکچین نگه می‌دارند از حدود ۱.۲۲۷ میلیون در ماه قبل به بیش از ۱.۱۲۸ میلیون در زمان نگارش این مقاله افزایش یافته است. ارقام نشان می دهد که SHIB روزانه بیش از ۱۵۰۰ هولدر جدید اضافه می کند.

تعداد هولدرهای شیبا حتی در زمانی که قیمت میم کوین ها و سایر ارزهای دیجیتال پیشرو در حال ریزش بود، در حال افزایش بوده است. طی ۳۰ روز گذشته، SHIB بیش از ۸ درصد کاهش یافته است. شایان ذکر است، سرمایه‌گذاران شیبا اینو نشان داده‌اند که برای فروش انبوه برنامه‌ریزی نمی‌کنند، زیرا میانگین زمانی که کاربران شیبا را در کوین بیس، قبل از فروش یا انتقال آن به یک آدرس خارجی، نگه می‌دارند از مرز ۲۰۰ روز گذشته است. صرافی ارزهای دیجیتال در صفحه خود خاطرنشان می کند که زمان نگهداری طولانی “نشانه ای از روند انباشت” است در حالی که زمان نگهداری کوتاه “نشان دهنده افزایش حرکت توکن ها است.” زمان نگهداری معمولی شیبا اینو در صرافی از زمان اضافه شدن این ویژگی به طور قابل توجهی در حال افزایش بوده است.

سرمایه‌گذاران شیبا اینو روی کاهش عرضه، با حساب زمان‌بندی توکن سوزی آن، شرط می‌بندند تا قیمت آن افزایش یابد، در حالی که پذیرش آن افزایش نیز می‌یابد. ارتش شیبا چندین روش را برای ایجاد درآمد و سوزاندن SHIB سازماندهی کرده است، از جمله از طریق یک برنامه وابسته به آمازون و از طریق لیست های پخش موسیقی که جامعه به آنها گوش می دهد. شایان ذکر است که فعالیت شیبا اینو در صرافی فهرست شده نزدک نشان دهنده کسری از کل فعالیت این رمزارز الهام گرفته از میم است، زیرا در سایر پلتفرم های معاملاتی ارزهای دیجیتال از جمله بایننس فهرست شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx