سرقت از کاربران با استفاده از اپ جعلی یونی سواپ (Uniswap)

سرقت از کاربران با استفاده از اپ جعلی یونی سواپ (Uniswap)
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2601 نفر

سرقت از کاربران با استفاده از اپ جعلی یونی سواپ (Uniswap)

براساس گزارش ها، یک اپ تقلبی موبایل در گوگل پلی استور که ادعا می کند اپ صرافی یونی سواپ (Uniswap) است، از یک سرمایه گذار سرقت کرده است. این مسئله یادآور دیگری برای ما در خصوص کلاهبرداری های شایع در صنعت نوپای ارزهای دیجیتال و لزوم هوشیاری تریدرها می تواند باشد.

الکس ساندرز (Alex Saunders)، بنیانگذار و مدیرعامل ناگتس نیوز (Nuggets News) که در استرالیا مستقر است، اخیراً گزارش کرده است که یکی از اعضای تیم وی ۲۰ هزار دلار از سرمایه خود را به دلیل وجود یک اپ جعلی  یونی سواپ در فروشگاه گوگل پلی، از دست داده است. این برنامه با نام “Uniswap DEX” در تاریخ ۱۰ نوامبر توسط شخص یا نهادی به نام Uniswap Inc منتشر شده بود.

ظاهرا این کاربر به خیال اینکه وارد حساب کاربری خود در صرافی یونی سواپ می شود، کلید خصوصی خود را در این برنامه جعلی وارد کرده و اینگونه این سرقت رخ داده است.

تا زمان نگارش این خبر، این اپ بیش از ۱۰۰ بار دانلود شده است و بیش از ۱۲۰ نقد مثبت که احتمالا نادرست و جعلی هستند برای این اپلیکیشن نوشته شده اند.

یونی سواپ به سرعت موفق شد به عنوان یک صرافی محبوب بین تریدرهایی که به دنبال آلت کوین هایی با سرمایه بازاری پایین و سایر دارایی هایی که به راحتی در صرافی های مهمی مانند کوین بیس (Coinbase) و کراکن (Kraken) یافت نمی شوند، ظهور کند.

هم اکنون ارزش کل دارایی های قفل شده در یونی سواپ برابر با رقم چشمگیر ۱.۳ میلیارد دلار است، که به همین دلیل یونی سواپ به بزرگترین صرافی امور مالی غیرمتمرکز تبدیل شده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx