سهام ایالات متحده هفته را با کاهش قیمت آغاز کرد

سهام ایالات متحده هفته را با کاهش قیمت آغاز کرد
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 853 نفر

سهام ایالات متحده هفته را با کاهش قیمت آغاز کرد

معیارهای سهام ایالات متحده هفته معاملاتی کوتاه را با کاهش قیمت آغاز کردند زیرا سرمایه گذاران منتظر گزارش تورمی بودند و بازده اوراق قرضه دولتی افزایش یافت.

میانگین صنعتی داوجونز در روز دوشنبه با ۱.۲ درصد کاهش به ۳۴۳۰۸.۰۸ واحد رسید، S&P 500 با ۱.۷ درصد کاهش به ۴۴۱۲.۵۳ رسید و نزدک کامپوزیت با ۲.۲ درصد کاهش به ۱۳۴۱۱.۹۶ رسید. بازارها در روز جمعه تعطیل خواهند بود.

همه بخش ها به رهبری انرژی کاهش یافتند.

بازده ۱۰ ساله آمریکا با ۵.۴ واحد افزایش به تقریبا ۲.۷۷ درصد رسید.

قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت با ۳.۳۳ دلار کاهش به ۹۴.۹۳ دلار در هر بشکه رسید.

انتظار می‌رود که با افزایش بیش از حد در مجتمع انرژی، شاخص قیمت مصرف‌کننده که قرار است روز سه‌شنبه منتشر شود، با نرخ سالانه ۱.۲ درصد در ماه مارس افزایش یابد و نسبت به سال گذشته ۸.۴ درصد افزایش یابد.

گلدمن ساکس در یادداشتی تحقیقاتی اعلام کرد که شاخص اصلی قیمت مصرف کننده احتمالاً در ماه مارس ۰.۴۷ درصد افزایش خواهد یافت. این جهش نرخ تورم سالانه را با ۲۰ واحد افزایش به ۶.۶ درصد افزایش می دهد. داده ها روز سه شنبه ارائه می شود.

تحلیلگران گلدمن، از جمله یان هاتزیوس، روز شنبه در یادداشتی تحقیقاتی گفتند: «پیش بینی ما منعکس کننده کاهش قیمت خودروهای دست دوم از سطوح بالا است، اما افزایش مربوط به اوکراین برای خودروهای جدید و قطعات خودرو افزایش می یابد. ما همچنین انتظار داریم پس از امیکرون قیمت اقامت در هتل ها و خطوط هوایی افزایش یابد و دستمزدها در دسته های خدمات بهبود یابد.

کریستوفر والر، فرماندار بلومبرگ گفت: فدرال رزرو تمام تلاش خود را انجام می دهد تا از آسیب جانبی ناشی از افزایش نرخ بهره جلوگیری کند، ابزاری که می تواند به عنوان یک چکش بر اقتصاد عمل کند.

سی‌ان‌ان به نقل از S&P گزارش داد، روسیه در پرداخت بدهی‌های خارجی کوتاهی کرده است، و بدهی خود را به صورت روبل پرداخت کرد. در همین حال، رئیس جمهور اوکراین، ولادیمیر زلنسکی، گفت که کی‌یف برای حمله بزرگ روسیه در شرق “آماده” است. فایننشال تایمز گزارش داد که روسیه شروع به تامین مجدد و تقویت نیروهای خود در منطقه دونباس کرده است، اما حمله جدیدی را آغاز نکرده است.

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx