شرکت گری اسکیل (Grayscale) در عرض یک روز از نهنگ ها ۷,۱۸۸ واحد بیت کوین خریده است

شرکت گری اسکیل (Grayscale) در عرض یک روز از نهنگ ها 7,188 واحد بیت کوین خریده است
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2552 نفر

شرکت گری اسکیل (Grayscale) در عرض یک روز از نهنگ ها ۷,۱۸۸ واحد بیت کوین خریده است

داده های کنونی نشان می دهد که وجود دیوار مقاومتی ۲۰ هزار دلاری باعث انتقال بیت کوین به شرکت هایی همچون گری اسکیل (Grayscale) و دیگر موسسات شده است.

به نظر می رسد که نهنگ های بیت کوین (BTC) در حال فروش ارزهای خود به نهادها و موسسات با کم شدن میزان عرضه این ارز دیجیتال در بازه زیر ۲۰ هزار دلاری هستند.

انتقال بیت کوین به صرافی ها و خرید شرکت ها

داده های منتشر شده از منابع مختلف نشان می دهد که با وجود انتقال مقادیر زیادی از بیت کوین به صرافی ها در هفته گذشته، خریداران عمده باعث شده اند تقاضا برای این ارز دیجیتال افزایش پیدا کند.

آمارهای درون زنجیره ای Coin98 نشان می دهند که شرکت گری اسکیل در ماه نوامبر دو برابر آنچه ماینرها می توانستند استخراج کنند بیت کوین خریداری کرده است.

میزان بیت کوین های خریداری شده توسط Grayscale و بیت کوین های استخراج شده

میزان بیت کوین های خریداری شده توسط Grayscale و بیت کوین های استخراج شده

علاوه بر شرکت گری اسکیل، شرکت هایی مانند Square و پی پال از بزرگترین شرکت هایی هستند که در بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند. سرمایه گذاری و ورود این شرکت ها به بازار بیت کوین موجب عدم تعادل بین عرضه و تقاضا شده و در نهایت به افزایش قیمت ها منجر خواهد شد.

در ماه جاری شرکت گری اسکیل در عرض ۲۴ ساعت بیش از ۷ هزار واحد بیت کوین خریداری کرد. در حال حاضر تا به این لحظه ارزش بیت کوین هایی که این شرکت در اختیار دارد بالغ بر ۱۰.۵ میلیارد دلار است.

نمودار شش ماهه خریدهای Grayscale

نمودار شش ماهه خریدهای Grayscale

همزمان با افزایش حجم خریدها از سوی موسسات و نهادها، هفته گذشته قیمت بیت کوین به ۲۰ هزار دلار رسید که افزایش شدید فشار فروش را در پی داشت.

در طی نوساناتی که بیت کوین در هفته گذشته متحمل شد، قیمت این ارز دیجیتال تا ۱۸۰۰۰ دلار سقوط کرد. ولی حالا این رمزارز دوباره به کانال ۱۹ هزار دلاری ورود کرده است. با پابرجا ماندن دیوار مقاومتی ۲۰ هزار دلاری، برای نهنگ ها و آندسته از تریدرهایی که قصد فروش بیت کوین های خود را دارند، خریداران قابل اعتمادی همچون گری اسکیل و دیگر موسسات در صف خرید وجود دارند.

داده ها نشان می دهد که میزان انتقال بیت کوین به صرافی ها در طول هفته گذشته با تلاش بیت کوین برای ورود به بازه ۲۰ هزار دلاری افزایش یافته است. درصورتی که میزان فروش باعث پایین نگه داشتن قیمت بیت کوین شود، این ارز دیجیتال ممکن است در نهایت در اختیار خریداران قدرتمندتری مانند گری اسکیل و یا دیگر موسسات قرار بگیرد.

نمودار سه ساله ذخایر صرافی ها

نمودار سه ساله ذخایر صرافی ها

 

توجه خبرگزاری های مهم به بیت کوین

اتفاقات اخیر سبب شده که توجه خبرگزاری های بزرگی مانند وال استریت ژورنال و به تازگی CNBC به بیت کوین معطوف شود. CNBC روز پنجشنبه گزارشی را در این خصوص منتشر کرد:

نعداد کل حساب هایی که بیش از ۱ میلیون دلار بیت کوین خریداری کرده و سپس بیت کوین های خود را به صرافی ها منتقل کرده اند، سر به فلک کشیده است. این مسئله حاکی از رشدی ۱۸۰ درصدی از سال ۲۰۱۷ تاکنون است. داده ها نشان می دهند که سرمایه گذاران ثروتمند در حال ذخیره بیت کوین هستند.

تعداد آدرس های سود ده بیت کوین

از سوی دیگر، داده های Glassnode نشان می دهند که روز جمعه تعداد آدرس های سود ده به بالاترین سطح خود رسیده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx