صرافی بایننس (Binance) از دسترس کاربران آمریکایی خارج خواهد شد

صرافی بایننس (Binance) از دسترس کاربران آمریکایی خارج خواهد شد
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2636 نفر

صرافی بایننس (Binance) از دسترس کاربران آمریکایی خارج خواهد شد

صرافی بایننس (Binance) پروسه مسدود سازی دسترسی کاربران آمریکایی به این صرافی را آغاز کرده است. این اقدام در حالی انجام می شود که در ژوئیه سال ۲۰۱۹ این صرافی اعلام کرد که از سپتامبر ۲۰۱۹ خدمات دهی به کاربران امریکایی را متوقف خواهد کرد.

اما تاکنون این صرافی به کاربران آمریکایی اجازه دسترسی به این پلتفرم را داده است. برای دور زدن این محدودیت، برخی از کاربران آمریکایی این پلتفرم خود را غیر آمریکایی معرفی کرده بودند.

حالا صرافی بایننس در حال ارسال ایمیل به کاربران آمریکایی بر اساس آدرس IP آنها است. در یکی از این ایمیل ها که روز یک شنبه ارسال شده بود، گفته شده:

با توجه به اینکه شما در گذشته از IP آمریکایی برای دسترسی به این صرافی استفاده کرده اید، متوجه شدیم که ممکن است حساب شما مرتبط به ایالات متحده باشد. مطابق با الزامات قانونی، ما قادر به ارائه خدمات به شهروندان یا ساکنان ایالات متحده نیستیم.

ایمیل ارسال شده توسط بایننس از کاربران درخواست کرده که دارایی های خود را از این صرافی خارج کنند:

اگر شما شهروند یا مقیم آمریکا هستید، لطفا طی ۹۰ روز نسبت به انتقال دارایی های خود از این صرافی اقدام کنید. شما می توانید از Binance.US یا پلتفرم های آمریکایی استفاده کنید.

پیگرد قضایی صرافی BitMex

اقدام اخیر بایننس پس از این صورت می گیرد که ایالات متحده صرافی بیت مکس را تحت تعقیب قضایی قرار داد. وزارت دادگستری ایالات متحده و کمیسیون معاملات آتی کالا (CFT) اخیراً صرافی BitMEX و بنیانگذاران آن را به دلیل نقض مقررات احراز هویت (KYC) و مبارزه با پولشویی، در میان سایر اتهام ها، تحت پیگرد قرار داد.

در همین راستا، BitMEX برنامه KYC خود را تسریع کرد و مشتریان خود را به تکمیل روند احراز هویت خود تا ۵ نوامبر (سه ماه زودتر از مهلت اصلی مقرر شده تا فوریه ۲۰۲۱) ملزم کرد.

صرافی Deribit رقیب صرافی بیت مکس نیز ار کاربران خود خواسته که تا پایان سال جاری نسبت به احراز هویت خود اقدام کنند. لازم به ذکر است که این صرافی در حال حاضر دسترسی کاربران آمریکایی به این صرافی را مسدود کرده است.

بایننس، زیر ذره بین قانونگذاران

به نظر می رسد که صرافی بایننس به دلیل فرار از چنگ رگولاتورها و ناظران، زیر ذره بین مسئولان قرار گرفته است. در ماه سپتامبر، گروه ویژه اقدام مالی موسوم به FATF در گزارش خود به صرافی بایننس اشاره کرد و این صرافی را به فرار از قانون با جابجایی های مکرر خود متهم کرد.

اخیراً، گزارشی که فوربس (Forbes) منتشر کرده، جزئیات تلاش Binance را برای جلوگیری از نظارت رگولاتورهای ایالات متحده را شرح داده است. این گزارش ادعا می کند که Binance “یک ساختار شرکتی پیچیده را برای فریب عمدی قانونگذاران و کسب سود مخفیانه از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال در ایالات متحده طراحی کرده است.”

یک شاخه مخصوص از صرافی بایننس برای ایالات متحده به نام Binance.US که در آمریکا در سپتامبر ۲۰۱۹ راه اندازی شد. اما همچنان حجم این صرافی در مقایسه با خود Binance بسیار ناچیز است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx