قابلیت امکان ارسال ایمیل در شبکه اتریوم

قابلیت امکان ارسال ایمیل در شبکه اتریوم
  • زمان مطالعه: ۲دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2970 نفر

قابلیت امکان ارسال ایمیل در شبکه اتریوم

دامین Unstoppable (به معنی غیرقابل توقف) در شبکه اتریوم از یک ویژگی جدید به نام Unstoppable ایمیل رونمایی کرده است. حالا هر کسی که دامینی با اکستنشن .crypto در اختیار دارد، می تواند ایمیلی با امضای کلید شخصی اتریوم ارسال کند. برای ارسال ایمیل از این طریق به قسمت My Apps بروید، از طریق کیف پول خود وارد حسابتان شوید و به قسمت ارسال و دریافت ایمیل بروید.

به گفته بردلی کم (Bradley Kam)، یکی از موسسان این ویژگی، این سرویس غیرمتمرکز نیست و از طریق ETHMail Webmail انجام می شود. هم اکنون، استفاده از این سرویس رایگان است و برای ارسال ایمیل نیاز به داشتن اکستنشن .cypto نیست.

اما مزیت افزونی که این دامین برای کاربرانش دارد این است که تضمین می دهد که ایمیل، از آنجایی که توسط یک کلید شخصی امضا شده، حتما از سرور مالک آن ارسال شده است. بردلی کم در این باره گفت:

شما با استفاده از کلید شخصی که دامین را کنترل می کند، می توانید ایمیل های خود را امضا کنید و به حساب کاربری خود وارد شوید. پس شما اطلاع دارید که فرستنده ایمیل همان دامین است.

تمرکز زدایی در وب

به عقیده وی این حرکت، گامی دیگر به سمت تمرکززدایی وب است. جالب است بدانید این شرکت چندی پیش از پروتکل چت غیرمتمرکز خود به نام dChat رونمایی کرده بود.

ما از این موضوع بسیار هیجان زده شدیم. به طور کلی من فکر می کنم که پیام رسانی یک قسمت بزرگ از وب غیرمتمرکز است. و به همین دلیل شما یک پروتکل غیر متمرکز چت همتا به همتا را دیدید که ما چند ماه قبل آنرا ساخته بودیم. من فکر می کنم این فقط یک ابزار دیگر در حوزه وب غیرمتمرکز است.

dChat

رونمایی از پروتکل dChat

روزانه بیش از ۱۰۰ میلیون آدرس اتریوم در حال اضافه شدن هستند. اما اگر روزی مشکل اسپم دردسر ساز شود،‌ شبکه اتریوم، با استفاده از ویژگی موسوم به Hashcash، مشکل اسپم برطرف خواهد شد. ویژگی  Hashcash توسط Adam Back، یکی از پیشروهای حوزه رمزارزها، توسعه داده شده است که از ورود اسپم جلوگیری می کند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx