قانون رفع موانع فناوری ارزهای دیجیتال در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد!

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1326 نفر

قانون رفع موانع فناوری ارزهای دیجیتال در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد!

مجلس نمایندگان ایالت متحده آمریکا یک قدم به ارزهای دیجیتال نزدیک شد و کارگروهی را تأسیس کرد که در مورد مقررات ارز دیجیتال ایالات متحده تحقیق کند و همه موارد مورد نیاز برای تنظیم آیین نامه مقرراتی را بررسی کند.

گفته شده است که در صورت تصویب در مجلس سنا و امضای موافقت جو بایدن، قوانین مربوط به ارزهای دیجیتال واضح تر می شود.

با تصویب قانون رفع موانع،‌ ارزهای دیجیتال به عنوان اوراق بهادار یا کالا طبقه بندی می شوند و تحولی بزرگ در صنعت ارزهای دیجیتال ایجاد می شود.

قانون رفع موانع فناوری، که توسط پاتریک مک هنری، جمهوری خواه کارولینای شمالی ارائه شد، باعث ایجاد کارگروه مشترک بین “کمیسیون معاملات آتی کالاها” و “کمیسیون بورس و اوراق بهادار” شد.

این گروه کاری متشکل از کارمندان این دو کمیسیون و همچنین شرکتهای فین تک که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند و از جمله شرکتهای مالی تحت نظارت هر یک از آژانسها، محققان دانشگاهی و گروههای نظارت بر سرمایه گذاران، می باشند. شرکت ها و سازمان های کوچک تر از فین تک که از مشاغل کم هزینه پشتیبانی می کنند نیز نمایندگی خواهندداشت.

به گروه کاری یک سال فرصت داده می شود تا قوانین و مقررات جاری کشور در مورد ارزهای دیجیتال را تجزیه و تحلیل کند.

کنگره می خواهد گروه کاری به موارد مختلفی پاسخ دهد. از جمله اینکه مقررات بر بازارهای ارز دیجیتال چه تأثیری می گذارند و اینکه چگونه این بازارها می توانند منصفانه تر، کارآمدتر و شفاف تر باشند. آیا قوانین ایالات متحده باعث شده این کشور در فناوری مالی کم و بیش رقابت کند؟ و چه استانداردهای امنیتی برای متولیان ارز دیجیتال و سایر واسطه ها باید وجود داشته باشد.

لازم به ذکر است که هر دو کمیسیون وظایف مختلفی نیز دارند. به عنوان مثال کمیسیون معاملات آتی کالاها بر تجارت برخی از محصولات سرمایه گذاری بیت کوین نظیر قراردادهای مشتقات نظارت می کند، در حالی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار اختیار این را دارد که در مورد اکثر توکن های مبتنی بر اتریوم که توسط شرکت ها جمع آوری شده اند، نظارت کند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارزهای دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx