قرار گرفتن صرافی بایننس (Binance) در لیست سیاه روسیه

  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2855 نفر

قرار گرفتن صرافی بایننس (Binance) در لیست سیاه روسیه

صرافی بایننس (Binance) در روسیه در لیست سیاه قرار گرفته است. بنظر می رسد مقامات روسی دامین این صرافی را، که در حال حاضر بزرگترین صرافی دنیا است، در لیست سیاه خود قرار داده اند. در تاریخ ۲۴ سپتامبر، بایننس در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که سازمان «خدمت فدرال نظارت بر ارتباطات، فناوری اطلاعات و رسانه‌های جمعی» یا به اختصار روسکماندزور (Roskomnadzor) این صرافی را در لیست پلتفرم هایی که اطلاعات ممنوعه منتشر می کنند قرار داده است.

براساس این بیانیه، بایننس به دلیل توزیع داده های مربوط به خرید ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (BTC) در این لیست قرار گرفته است. به گفته گلب کوستارف (Gleb Kostarev)، رئیس عملیاتی بایننس و CIS، این صرافی خبر فیلتر شدنش را بلافاصله پس از دریافت اطلاعیه از روسکماندزور اعلام کرد.

با اینکه این صرافی در لیست سیاه قرار گرفته، اما کاربران روس بدون استفاده از VPN همچنان به بایننس دسترسی دارند.

مدیران این صرافی اعلام کردند که آنها هیج اطلاعیه ای در خصوص این محدودیت قبل از تاریخ ۲۴ سپتامبر دریافت نکرده بودند. مدیران Bianance افزودند:

ما قبلا از هیچ نهاد قانونی و قضایی اطلاعیه ای مانند اطلاعیه فوق دریافت نکرده بودیم. به همین دلیل مشاوران حقوقی ما در حال حاضر این موضوع را در دست بررسی قرار داده. ما به کاربران روس خود این اطمینان خاطر را می دهیم که هیچ اختلالی در سرویس های ما به وجود نخواهد آمد و سرمایه های آنها ایمن هستند.

جالب است بدانید که این اولین باری نیست که روسکماندزور دست به چنین اقدامی می زند. در اواخر ماه آگوست این سازمان یک صرافی مطرح روسی را که خدمات تجمیعی برای در حدود ۴۰۰ صرافی ارزهای دیجیتال روس ارایه می دهد را فیلتر کرد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال

 

 

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx