قیمت بیت کوین (BTC) برای اولین بار در تاریخ خود به ۲۲ هزار دلار رسید!

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2262 نفر

قیمت بیت کوین (BTC) برای اولین بار در تاریخ خود به ۲۲ هزار دلار رسید!

روز گذشته بیت کوین (BTC) بالاخره موفق شد از بازه ۱۹۵۰۰ – ۲۰۰۰۰ دلاری عبور کند. اما این تازه شروع ماجرا برای بیت کوین بود!

صعود فضایی بیت کوین در حالی رخ می دهد که برخی نگران این مسئله بودند که با دامپ بیت کوین توسط نهنگ ها، بازار این ارز تحت تاثیر قرار گرفته و نزولی شود.

با این وجود و علیرغم تمام این نگرانی ها، بیت کوین در تداوم روند صعودی خود موفق شد به کانال ۲۲ هزار دلاری ورود کند و رکورد خود را در سال ۲۰۱۷ بشکند. اما ظاهرا بیت کوین هنوز قصد توقف ندارد و انتظار می رود که این ارز دیجیتال به فتح قله های بلندتر ادامه بدهد.

تحلیلگران بر این عقیده هستند که دلیل اصلی رشد چشمگیر بیت کوین بازیگران سازمانی هستند که در تلاش هستند تا می توانند ذخایر بیت کوینی خود را با توجه به آینده درخشانی که برای این ارز دیجیتال متصور هستند افزایش بدهند.

هفته گذشته شرکت میکرو استراتژی تایید کرد که با فروش اوراق خود قصد دارد برای خرید بیت کوین های بیشتری به ارزش ۶۵۰ میلیون دلار اقدام کند.

امروز نیز شرکت گاگنهایم (Guggenheim) اعلام کرد که این شرکت آینده درخشانی را برای بیت کوین متصور است و براساس تحلیل های فاندامنتال خود اعتقاد دارد که بیت کوین باید ارزشی بالغ بر ۴۰۰ هزار دلار داشته باشد.

نمودار قیمتی بیت کوین

نمودار قیمتی بیت کوین

در حالی که بیت کوین همچنان به روند صعودی خود ادامه می دهد اما برخی نسبت به این رشد چشمگیر با دید تردید و احتیاط نگاه می کنند و از تریدرها می خواهند که زیاد گرفتار و درگیر چنین صعودهای نشوند.

برایان آرم استرانگ مدیرعامل صرافی کوین بیس در این خصوص گفت:

ما بر این باوریم که ارزهای دیجیتال نوآوری انقلابی را رقم زده اند و ما در کوین بیس، نگاهی طولانی مدت به بازار داریم. گرچه مشاهده رشد بازار و دیدن توجه سازمان های خبری به این کلاس دارایی در حال ظهور بسیار جالب است، اما ما نمی توانیم به اندازه کافی تأکید کنیم که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال بدون ریسک نمی تواند باشد. دلیل اصلی نگرانی ما این است که دارایی های دیجیتال، دارایی های ناپایداری هستند. و میزان این ناپایداری بیشتر از آن چیزی است که سرمایه گذاران به آن عادت دارند.

با این وجود سرمایه گذاران مطرحی آینده بسیار خوبی را برای بیت کوین متصور هستند و حساب ویژه ای روی این نوع از دارایی ها باز کرده اند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx