مارک کوبان: خواهید دید که دوج کوین تبدیل به ارز قابل قبولی می شود!

  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1168 نفر

مارک کوبان: خواهید دید که دوج کوین تبدیل به ارز قابل قبولی می شود!

مارک کوبان ادعا می کند که دوج کوین به دلیل رشد چشمگیر قیمت در یک سال اخیر و جذب طرفداران زیاد، می تواند با ارزش بازار بالایی روبرو شود و به یک ارز دیجیتال قابل دوام و با پشتوانه ای تبدیل شود.

وی همچنین گفت:

“میم کوین هایی مانند دوج کوین تنها در صورتی روند رو به رشد خود را ادامه می دهند که سودمند شوند و کاربران از آنها بعنوان ابزار معاملاتی استفاده کنند.”

اکنون دوج کوین که به تحولات اخیر بازار بی توجه بوده، به یک ارز دیجیتالی تبدیل شده است که هم در بخش‌های خصوصی و هم در فروشگاه‌های آنلاین استفاده می شود.

آن چیزی که این ارز دیجیتال را از سایر ارز‌ها جدا می‌کند اهداف اجتماعی آن است. برای مثال توییتر از این ارز استفاده می‌کند و افرادی مانند مارک کوبان و ایلان ماسک باعث شهرت آن شده است.

لازم به ذکر است که تیم بسکتبالی NBA مارک کوبان، پذیرش دوج کوین را در اوایل ماه مارس آغاز کرد و زمینه را برای پذیرش گسترده سرمایه گذاران خود فراهم کرد.

بعد از آن نیز، چندین شرکت بزرگ، از جمله فروشگاه آنلاین الکترونیک نیو اگ “Newegg”، پذیرش این ارز دیجیتال را آغاز کردند و همانطور که توسط U.Today گزارش شده، اکنون دوج کـوین، ۱۰% از کل معاملات BitPay را تشکیل می دهد.

همچنین گفته می شود که عرضه بی نهایت دوج کویـن، دارای تورم می باشد، چرا که تقریباً ۵.۲ میلیون دوج کوین جدید هر ساله وارد بازار می شود.

اعتقاد بر این است که این مورد، یکی از اساسی ترین خطرات این ارز دیجیتالی است. زیرا هرچه توکن های بیشتری وارد بازار شود، حفظ سطح قیمت های فعلی دشوارتر خواهد بود.

از نظر کوبان عرضه نامحدود دوج کوین یک نقطه قوت برای این ارز دیجیتال است چون این موضوع می تواند باعث محبوبیت دوج کـوین به عنوان یک ارز دیجیتال شود تا یک ذخیره ارزش.

 

همراه ما باشید با معتبر ترین اخبار ارزهای دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx