متامسک به کاربران خود از یک مورد جدید کلاهبرداری هشدار داد!

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1428 نفر

متامسک به کاربران خود از یک مورد جدید کلاهبرداری هشدار داد!

ارائه دهنده کیف پول ارز دیجیتال متامسک MetaMask به کاربران خود از یک ربات فیشینگ جدید خبر داد و هشدار داد که این ربات سعی در سرقت ارزهای دیجیتال موجود در کیف پول آنها را دارد.

آخرین اطلاعیه از کمپانی متامسک، که خبر از این کلاهبرداری جدید می باشد، شیوه سرقت ارزهای دیجیتال را توضیح داد و گفت که در این کلاهبرداری از کاربران درخواست می شود که اطلاعات خود را در فرم Google Docs، که به عنوان یک درگاه پشتیبانی رسمی است، ارائه دهند.

در توئیتی که امروز، دوشنبه، منتشر شد، متامسک به کاربران خود هشدار داد که ربات سعی دارد کاربران را به سمت یک پورتال دروغی با نام “پشتیبانی فوری” هدایت کند که در آن جا با کسب اطلاعات از کاربران،‌ ارزهای دیجیتال موجود در کیف پول آنها را سرقت کرده و به صفر می رسانند.

متامسک اظهار داشت که سیستم پشتیبانی مبتنی بر Google Docs ندارد و از کاربران می خواهد برای جلوگیری از کلاهبرداری از گزینه “دریافت راهنما” در برنامه کیف پول متامسک پشتیبانی بگیرند.

با وجود هشدار این کمپانی،‌ برخی از کاربران مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.

در تاریخ ۲۷ آوریل، توسعه دهنده کیف پول متامسک، گزارش داد که به رکورد پنج میلیون کاربر فعال ماهانه رسیده است و به دلیل محبوبیت بالای این کیف پول، اکنون یکی از اهداف اصلی برای هکرها و کلاهبرداران است.

همچنین در دسامبر سال ۲۰۲۰، متامسک جزئیات حمله ای را توسط هکرها توضیح داد، که در آن یک وب سایت کلاهبرداری، با تقلید از وب سایت کیف پول متامسک،‌ اقدام به فریب کاربران کرده بود.

در این مورد کلاهبرداری، کاربران بعد از دانلود کیف پول جعلی از وب سایت جعلی، بلافاصله بعد از خرید ارزهای دیجیتال، با خالی شدن کیف پول شان روبرو می شدند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx