محافظت از کاربران در برابر هکرها در مرورگر Brave

محافظت از کاربران رمزارز در مرورگر Brave
  • زمان مطالعه: ۱دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2929 نفر

محافظت از کاربران در برابر هکرها در مرورگر Brave

مرورگر Brave که تمرکز ویژه ای بر حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربرانش دارد برای جلوگیری از حملات فیشینگ و محافظت از آنها در مقابل چنین حملاتی، امنیت مرورگر خود را افزایش داده است.این مرورگر روز گذشته با انتشار توییتی اعلام کرد که از فناوری متن باز شرکت امنیتی فیش فورت (PhishFort) برای ارتقا امنیت خود استفاده کرده است.

حملات فیشینگ چیست؟

این دسته از حملات به حملاتی گفته می شود که کلاه برداران با استفاده از ایمیل و پیام های آلوده، کاربران را به سمت صفحات جعلی سوق می دهند و اطلاعات شخصی آنها را به سرقت می برند. شرکت PhishFort به شرکت های بسیاری که توسط کاربران دنیای ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرند، کمک کرده است. در ماه آوریل، این شرکت موفق به شناسایی و حذف ۴۹ زبانه (Extension) مرورگر کروم Chrome شد. هکرها از این زبانه ها برای هدف قرار دادن کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری کاربران به منظور سرقت سرمایه آنها استفاده می کردند.

متاسفانه کاربران بیشماری قربانی حملات فیشینگ شده و سرمایه های خود را از دست داده اند. هفته گذشته حداقل دو دارنده والت های الکتروم تعداد ۱۴۰۰ و ۳۶.۵ بیت کوین خود را به ارزش به ترتیب ۱۴ میلیون و ۳۶۵۰۰۰ دلار در چنین حملاتی از دست دادند.این مرورگر در بین کاربران ارزهای دیجیتال به دلیل رعایت حریم خصوصی افراد و امکاناتی نظیر مسدود سازی تبلیغات از محبوبیت بالایی برخوردار است. این پلتفرم هم اکنون ماهانه بیش از ۱۸.۳ میلیون کاربر فعال دارد.نکته قابل توجه این است ک هدف از این خبر تایید و یا تبلیغ این مرورگر نیست و صرفا به منظور اطلاع رسانی به کاربران محترم، این متن ترجمه شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx