حباب DeFi به زودی خواهد ترکید!

حباب DeFi به زودی خواهد ترکید!
  • زمان مطالعه: ۲دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5420 نفر

حباب DeFi به زودی خواهد ترکید!

حباب DeFi به گفته Ryan Selkis که با پیش بینی هایش شناخته می شود، به زوی خواهد ترکید.

پیش بینی رایان سلکیس:

رایان سلکیس (Ryan Selkis)، موسس سایت داده های رمزنگاری شده Messari، پیش بینی می کند که به زودی مرگ DeFi فرا خواهد رسید. به گفته او حباب DeFi زودتر از آن چیزی که مردم انتظار دارد خواهد ترکید. در هفته های اخیر، پروژه های DeFi زیادی راه اندازی شده اند که سود و وام های چشم گیری را به عنوان بخشی از یک اکوسیستم پیچیده که باعث افزایش درآمدها می شود، ارائه می دهند. برخی از این پروژه ها برای جذب سرمایه گذاران خود را قانونی جلوه می دهند و بعد از فریب آنها با سرمایه بدست آورده فرار می کنند که این کار در این صنعت به عنوان Rug Pull شناخته می شود.

از سوشی (Sushi) می توان به عنوان یک مثال بارز از راگ پول (Rug Pull) یاد کرد که شف نومی (Chef Nomi)، که نام مستعار موسس سوشی است، با بخشی از بودجه توسعه فرار کرد و Sam Bankman-Fried که مدیرعامل صرافی FTX است عهده دار مدیریت سوشی شد.

رایان سلکیس در توییتی گفت:

عرضه های اولیه ارزها برای مدتی رونق بسیار خوبی داشتند چون همه اینگونه فکر می کردند که برای هر صنعتی یک توکن کاربردی وجود خواهد داشت. DeFi فقط یک استخر سرمایه ای بزرگ است که حول گروه کوچکی از خودی ها و مزدورها می چرخد که به زودی دیگر کسی را برای کلاه برداری نخواهد داشت.

عرضه های اولیه دوران خوبی در سال ۲۰۱۷ داشتند، مانند شرایطی که DeFi در حال حاضر دارد – پروژه های که صرفا برای بدست آوردن میلیون ها دلار سرمایه در چند دقیقه ایجاد شده اند.سلکیس کاملا مخالف چنین ایده و پروژه هایی نیست اما برای او شرایط فعلی بازار و قیمت ها بیش از حد سود آور به نظر می رسد.

جمع بندی رایان سلکیس:

وی افزود:

من امتحان و آزمایش کردن را دوست دارم. تمامی این ایده ها روش جدیدی برای کسب درامد هستند. افراد باهوش درامد هنگفتی دارند اما در کل من DeFi را به کسی پیشنهاد نمی کنم.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx