با راه اندازی مرکز کریپتو کالاهای چندگانه، دبی قصد دارد از کریپتو ولی سوئیس تقلید کند

با راه اندازی مرکز کریپتو کالاهای چندگانه، دبی قصد دارد از کریپتو ولی سوئیس تقلید کند
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1621 نفر

با راه اندازی مرکز کریپتو کالاهای چندگانه، دبی قصد دارد از کریپتو ولی سوئیس تقلید کند

دبی امیدوار است با راه اندازی یک مرکز کریپتو کالاهای چندگانه (DMCC) در راستای گسترش فناوری بلاکچین از کریپتو ولی (Crypto Valley) کشور سوئیس تقلید کند.

شایان ذکر است که DMCC در سال ۲۰۰۲ توسط دولت دبی تأسیس شد تا زیرساخت های فیزیکی، بازار و مالی مورد نیاز برای ایجاد یک مرکز تجارت جهانی کالاها را تأمین کند.

برای راه اندازی این مرکز کریپتو جدید، DMCC با شرکت CV Labs که در ایجاد کریپتو ولی سوئیس نقش داشت، وارد همکاری شده است.

احمد بن سلیم، رئیس اجرایی و مدیر عامل DMCC در این خصوص گفت:

فناوری های کریپتو و بلاکچین پتانسیل زیادی برای ایجاد انقلاب در تجارت و زنجیره های تأمین جهانی دارند. این مهم با چشم انداز DMCC برای پیشبرد آینده تجارت کاملاً منطبق است و یکی از مهمترین عوامل راه اندازی این مرکز کریپتو است.

مسئله مقررات و قانون گذاری همیشه یک مسئله مهم در صنعت ارزهای دیجیتال بوده است. از این رو مرکز کالاهای چندگانه به همراه سازمان اوراق بهادار و کالاهای امارات متحده عربی (SCA) به دنبال ایجاد یک چارچوب نظارتی است. رالف گلابیشنیگ (Ralf Glabischnig)، بنیانگذار CV Labs در این خصوص گفت:

ما خدمات مختلفی از جمله فرصت های تولید و سرمایه گذاری برای شرکت های نوپا، خدمات نوآوری برای مشتریان نهادی، همچنین، رویدادهای آموزشی بلاکچین و کارآفرینی و همچنین خدمات مشاوره ای برای کمک به توسعه و رشد امارات متحده عربی در اکوسیستم قوی خود ارائه می دهیم.

امارات متحده عربی در عرصه بلاکچین بسیار فعال بوده است. اگرچه تا به امروز، بیشتر فعالیت ها محدود به بلاکچین سازمانی بوده است.

استراتژی بلاکچین ۲۰۲۱

در سال ۲۰۱۸، امارات متحده عربی از یک اقدام به نام استراتژی بلاکچین ۲۰۲۱ را به منظور جلوگیری از هدر رفت ۷۷ میلیون ساعت کار در سال به ارزش ۱۱ میلیارد درهم معادل ۳ میلیارد دلار رونمایی کرد. اقداماتی که در این راستا انجام شدند شامل یک بستر بلاکچین برای داده های بهداشتی و دارویی، ثبت شرکت ها و مجوزها، ثبت زمین و املاک و روش های پرداختی می شد.

اگرچه تردیدی وجود ندارد که کریپتو ولی سوئیس موج گسترده ای از فعالیت های بلاکچینی را ایجاد کرده، اما بیشتر این شرکت های نوپا و استارت آپ ها از نظر مالی به ویژه با شروع همه گیری کرونا با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کردند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx