مصاحبه کوین تلگراف با مسترکارت در مورد خدمات رمزارزها

مسترکارت
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1131 نفر

مصاحبه کوین تلگراف با مسترکارت در مورد خدمات رمزارزها

مسترکارت یک روش آرام اما پایدار را برای اتصال حوزه‌های فیات و رمزارز را در پیش دارد.

Global Impact Week، یک رویداد صنعتی که نوآوری‌های فین تک، سیاست، آب و هوا، سلامتی و رسانه را معرفی می‌کند در والنسیا، اسپانیا از تاریخ ۱۴ تا ۱۸ دسامبر در حال برگزاری است. در این رویداد; ۱۰۰،۰۰۰ شرکت کننده به همراه ۵۰۰ سخنگو حضور دارند. کریستینا کرنر (Kristina Corner)، سر دبیر کوین تلگراف به صورت آنلاین در این همایش شرکت کرده است و طی مصاحبه‌ای با لیزا اوکس (Liza Oakes)،معاون اجرایی توسعه مسترکارت، سخنان زیر بین آن‌ها رد و بدل شده است.

متن مصاحبه

کریستینا کرنر: در ماه نوامبر، مسترکارت اعلام کرد کارت‌های پرداختی مبتنی بر رمزارز را راه اندازی کرده است. شما فکر می‌کنید که این موقعیت در ماه‌های آینده چگونه رشد کند؟

لیزا اوکس: ما خدمات در ارزهای فیات را شروع کرده‌ایم. شما می‌توانید با استفاده از مسترکارت، رمز ارز را بخرید و به ارزهای فیات تبدیل کنید. این اولین گام ما برای توسعه است که مسیر ما را برای رسیدن از ارزهای فیات به رمزارزها هموار می‌کند. قدم بعدی ما در این حوزه مشخص کردن یک پایگاه برای هزاران رمز ارز با پتانسیل است. با ادامه مسیر، نگاه ما به CBDCها، استیبل کوین ها و چگونگی پشتیبانی از این توسعه‌ها است.

کریستینا کرنر: چه آزمایش‌های دیگری در رابطه با توسعه رمزارزها در حوزه‌هایی مانند NFT، روش‌های پرداخت در متاورس انجام داده‌اید؟

لیزا اوکس:به شخصه به NFTها علاقه بسیار زیادی دارم. اما ما متوجه شده‌ایم که یک چالش امنیتی مهم در این حوزه وجود دارد. جواب به این سوال این است که این حوزه همچنان در حال توسعه است.

کریستینا کرنر: شما چگونه توسعه‌های جدید را به عنوان یک نقش موثر در شمول مالی می‌بینید؟

لیزا اوکس: من فکر می‌کنم که یک مطالعه آماری را مطالعه کردم که در حدود ۱ تا ۲ درصد مردم جهان در رمزارزها حضور دارند. بنابراین پول زیادی در آن نهفته است اما همچنین این یک درصد، مقدار خیلی خیلی کوچکی از جامعه شناسان است که آن‌ها می‌توانند در این نظر سنجی شرکت کنند. بنابراین مسیر زیادی را پیش رو داریم و ما برای رسیدن به آن‌جا خیلی فاصله داریم.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx