میامی از بلاکچین الگوراند برای کنترل کیفیت هوا استفاده می کند

میامی از بلاکچین الگوراند برای کنترل کیفیت هوا استفاده می کند
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1087 نفر

میامی از بلاکچین الگوراند برای کنترل کیفیت هوا استفاده می کند

میامی قصد دارد با استفاده از شبکه غیرمتمرکز اینترنت اشیا که در بستر الگوراند توسعه یافته، کیفیت هوای این شهر را کنترل کند.

گفته می شود که دیگر شرکت فعال در این پروژه شرکت پلنت واچ (Planetwatch) است. این شرکت فرانسوی فناوری محیط زیست پنج نوع سنسور کیفیت هوا توسعه داده است.

این سنسورها با بودجه ۱۰ میلیون دلاری صندوق پلنتس (PLANETS) که توسط شرکت بوردرلس کپیتال (Borderless Capital) فراهم شده است، در سراسر شهر میامی از جمله در خانه های ساکنان این شهر نصب خواهند شد.

در این پروژه، حسگرهای نصب شده غلظت آلودگی هوا را در مناطق مختلف تشخیص می دهند. و بدین ترتیب به ساکنان و مقامات این شهر در تجزیه و تحلیل غلظت آلودگی کمک می کنند.

سپس داده‌ های جمع ‌آوری‌ شده توسط حسگرها در بلاکچین الگوراند ثبت می ‌شوند. از آنجایی که این داده ها در بلاکچین ثبت می شوند، کسی قادر به تغییر و دستکاری آنها نخواهد بود.

فرانسیس سوارز (Francis Suarez)، شهردار میامی، که خود یکی از طرفداران استفاده از فناوری بلاکچین است، در رویداد دی سایفر (DeCipher) در ۲۹ نوامبر گفت:

داده‌ های این پروژه نقش مهمی در تلاش ما برای سازگاری با آب و هوا و همچنین جاه‌ طلبی‌ های ما برای تبدیل میامی به کانونی برای بازارهای سرمایه دیجیتال خواهد داشت.

جالب است بدانید شهروندانی که اجازه نصب این سنسورها را در خانه های خود بدهند، در قالب توکن های Planets پاداش دریافت خواهند کرد.

کاربران می توانند این توکن ها را با ارزهای فیات ترید کنند یا آنها را با Earth Credits مبادله کنند. Earth Credits توکن‌ های غیرقابل معاوضه ای هستند که پلنت واچ از آنها به عنوان ارز داخلی برای محصولات و خدمات خود استفاده می ‌کند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx