همکاری شرکت اینتل با مایکروسافت برای جلوگیری از سرقت های کریپتویی

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1448 نفر

همکاری شرکت اینتل با مایکروسافت برای جلوگیری از سرقت های کریپتویی

شرکت بین‌المللی تولید پردازنده های رایانه ای اینتل Intel با شرکت مایکروسافت همکاری جدیدی را آغاز کرده است تا با استفاده از ابزارهای شناسایی، با حملات کریپتویی مقابله کنند.

اگرچه مطالعات اخیر نشان داده است که کندی در فعالیت های ارز دیجیتال، به ویژه فعالیت های مربوط به استخراج بیشتر شده است، اما اینتل همچنان تلاش می کند تا چنین فعالیت هایی را کنترل کند و بهبود بخشد.

این غول فناوری با همکاری مایکروسافت کمپینی را ایجاد کرده است که با استفاده از فنآوری های جدید، تشخیص تهدیدات مربوط به ارز دیجیتال را تقویت می کند.

با ساخت و راه اندازی ابزار شناسایی، می توان به راحتی چندین ردیاب ایجاد کرد که همزمان از هرگونه تهدید جلوگیری و منهدم می کند.

همچنین این ابزار می تواند واحد پردازش مرکزی (CPU) دستگاه های استخراج ارز دیجیتال را برای تشخیص این گونه آسیب ها آموزش دهد.

فرانک دیکسون، معاون برنامه امنیت شرکت بین المللی داده (IDC)، در مورد این ابزار تشخیص گفت:

” عملکرد سطح سیلیکونی، سیستم عامل رایانه را قادر می سازد تا در دفاع از تهدید در برابر حملات، نقش فعال تری نسبت به سیستم عامل داشته باشد. بدیهی است که هدف این است که به سیستم های مبتنی بر اینتل، مجهز و ایمن شویم و نسبت به AMD ، Apple و سایر سیستم های پردازنده مبتنی بر ARM، از آسیب مخرب ها بیشتر دور باشند.

به طور کلی، آنچه این ابزار ایجاد می کند ارسال سیگنال با قابلیت اطمینان بالا است و بدون اینکه سیستم کند شود، چندین ردیاب همزمان در حال کار هستند.

سرقت های کریپتویی، یک حمله سایبری مخرب است که عاملین آن، با تهدید برنامه های استخراج،‌ نرم افزاری را نصب می کنند و ارزهای دیجیتال استخراج شده را از سیستم های استخراج افراد به سرقت می برند.

چنین اقداماتی عملکرد رایانه های آسیب دیده را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و در بعضی موارد، به کل شبکه رایانه ها نفوذ می کنند و اطلاعات ارز دیجیتالی را نیز خارج می کنند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارزهای دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx