هودلرهای ثروتمند بیت کوین واکنشی به سقوط بیت کوین (BTC) از خود نشان نداده اند!

هودلرهای ثروتمند بیت کوین واکنشی به سقوط بیت کوین (BTC) نشان نداده اند!
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2334 نفر

هودلرهای ثروتمند بیت کوین واکنشی به سقوط بیت کوین (BTC) از خود نشان نداده اند!

صد آدرس ثروتمند بیت کوین در یک ماه گذشته تقریبا ۳۵۰ هزار واحد بیت کوین (BTC) دیگر را به دارایی های خود اضافه کرده اند که حاکی از افزایشی ۱۶ درصدی است.

به نظر می رسد که اکثر این آدرس ها واکنشی به سقوط قیمت بیت کوین (BTC) از بازه ۴۱ هزار دلاری به ۳۳ هزار دلاری از خود نشان نداده اند. از ۱۰ ژانویه که بیت کوین به بالاترین سطح خود رسید، تنها ۷ مورد از این آدرس ها تعداد بیت کوین های خود را کاهش داده اند.

از میان آدرس هایی که در یک ماه گذشته تراکنش داشته اند، تنها ۸ آدرس بیش از ۱۰ تراکنش از تاریخ ۱۲ دسامبر داشته اند.

نکته جالب اینجا است که از میان ۱۰ آدرس ثروتمند، ۸ آدرس اولین تراکنش خود را بعد از سپتامبر ۲۰۱۸ انجام داده اند. از میان این آدرس ها، آدرسی وجود دارد که تنها دو ماه است که ایجاد شده است.

همه این آدرس های ثروتمند متعلق به نهنگ ها نیستند. حداقل ۱۰ مورد از این آدرس ها متعلق به صرافی هایی مانند هوبی (Huobi)، بایننس، بیترکس و کراکن هستند. بقیه آدرس ها هم احتمالا متعلق به هودلرها و سرمایه گذاران سازمانی هستند. نقطه مشترکی که بین این آدرس ها وجود دارد این مسئله است که به نظر می رسد آین آدرس ها توجهی به نوسانات بیت کوین ندارند.

شاید از خود بپرسید که برای ورود به جمع این آدرس ها چه مقدار بیت کوین باید داشت!؟ برای قرار گرفتن در جمع ثروتمندان باید بیش از ۳۳۶ میلیون دلار بیت کوین داشت و برای قرار گرفتن در جمع ده آدرس ثروتمند باید در حدود ۲.۲ میلیارد دلار بیت کوین داشت.

این آدرس ها به دلایل مختلفی توجه زیادی را به خود جلب کرده اند. یکی از این آدرس ها تصور می شود که متعلق به خود ساتوشی ناکاموتو باشد.

سومین آدرس ثروتمند بیت کوین ۹۴۵۰۶ بیت کوین در اختیار دارد که هنوز دست نخورده باقی مانده اند. این آدرس در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۷ بعد از اینکه ۷۳ هزار بیت کوین را از هوبی انتقال داد، به تیتر اول رسانه ها تبدیل شد. این آدرس به عنوان ثروتمندترین آدرس غیر صرافی شناخته می شد.

براساس داده های Bit Info Charts، از میان این آدرس ها، ۶۴ آدرس حتی یک ساتوشی را به بیرون انتقال نداده اند.

این آدرس ها که در حدود ۲.۵ میلیون بیت کوین (۱۳.۵٪ از عرضه کل بیت کوین) به ارزش تقریبی ۸۵ میلیارد دلار را در اختیار دارند، شامل ۱۵ آدرس می شوند که غیرفعال هستند. ۹ عدد از این آدرس ها بیش از ۱۱ سال از عمرشان می گذرد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx