و باز هم نهنگ ها عامل اصلی رکود بازار بیت کوین هستند!

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2067 نفر

و باز هم نهنگ ها عامل اصلی رکود بازار بیت کوین هستند!

گزارش شده است که بیت کوین با بحران نقدینگی جدی روبرو است زیرا نهنگ های آن، ارزهای دیجیتالی خود را جابجا و فروش نمی کنند.

گفته می شود در طول ۶ ماه گذشته، فقط ۳۶% از میزان عرضه بیت کوین منتقل شده است و عرضه آن در صرافی های بزرگ ارزهای دیجیتال در حال کاهش است.

بر اساس آخرین داده های منتشر شده توسط شرکت تجزیه و تحلیل گلس نود، حدود ۵۰٪ از عرضه بیت کوین در طی رده های قبلی منتقل شده است اما بعد از صعود جهشی این ارز دیجیتال، میزان خرید و فروش آن به پایین ترین سطح خود، در طی سال های اخیر رسیده است.

با اینکه نهنگ ها به نقل و انتقالات بزرگ معروف هستند، اما در چند ماه گذشته، با جلوگیری از فروش، ارز دیجیتال خود را برای سود بیشتر نگهداری کرده اند.

بزرگترین ارز دیجیتال جهان در ۱۴ مارس به بالاترین قیمت خود، یعنی ۶۱،۵۰۰ دلار رسید و اکنون، بیت کوین با قیمت نزدیک به ۵۸۰۰۰ دلار با حجم بازار بیش از ۱.۰۷ تریلیون دلار معامله می شود.

ویلی وو، تحلیلگر برجسته بازار ارزهای دیجیتال، اخیراً داده های گلس نود را منتشر کرد و اشاره کرده است که سقف ۱ تریلیون دلاری، یک پشتیبانی قوی از این ارز دیجیتال است زیرا آخرین بار در حدود ۷.۳٪ از بیت کوین ها با قیمت هایی بالاتر از سطح ۱ تریلیون دلاری حرکت کردند.

ویلی وو در ادامه گفت:

“این میزان کاملاً ثابت است. ۱ تریلیون دلار در حال حاضر به شدت توسط سرمایه گذاران پشتیبانی می شود. من می گویم یک فرصت عادلانه وجود دارد که ما هرگز دوباره این ارز دیجیتال را زیر ۱ تریلیون دلار نبینیم. ”

بیت کوین تنها ارز دیجیتالی نیست که از بحران عرضه رنج می برد. بر اساس داده های منتشر شده توسط سانتی منت، عرضه اتریوم در صرافی های برتر به پایین ترین سطح در ۲۸ ماه گذشته رسیده است.

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار روز ارزهای دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx