پذیرش بیت‌کوین به عنوان ارز ملی در دو منطقه دیگر

پذیرش بیت‌کوین به عنوان ارز ملی در دو منطقه دیگر
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1146 نفر

پذیرش بیت‌کوین به عنوان ارز ملی در دو منطقه دیگر

طبق گزارش‌ها، مادیرا و پروسپرا مناطق بعدی هستند که بیت‌کوین را به‌عنوان ارز ملی در داخل مرزهای خود پذیرفته‌اند.

طبق گزارش‌ها، منطقه خودمختار پرتغال – مادیرا – و پروسپرا – حوزه قضایی جزیره رواتان هندوراس – بیت‌کوین را به‌عنوان یک روش پرداخت رسمی در داخل مرزهای خود خواهند پذیرفت. ساکنان هر دو منطقه هنگام خرید یا فروش ارز دیجیتال اولیه (بیت‌کوین) مجبور به پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه نخواهند بود.

دنبال کردن مسیر السالوادور

محبوبیت و توسعه جهانی بیت کوین در سال گذشته زمانی که السالوادور اولین کشوری بود که این دارایی را به عنوان ارز قانونی پذیرفت، افزایش چشمگیری پیدا کرد. با وجود اینکه برخی از این ابتکار انتقاد کردند، بسیاری از کشورهای دیگر شروع کردند به دنبال کردن الگوی دولت آمریکای لاتین.

طبق گزارش فوربس، جدیدترین مناطقی از این دست، جزیره غربی پرتغال – مادیرا – و حوزه قضایی هندوراس – پروسپرا (واقع در جزیره رواتان در دریای کارائیب) هستند. جوئل بومگار – رئیس جمهور دوم – اطمینان داد که شهروندان مجبور به پرداخت مالیات بر درآمد شخصی در هنگام معامله BTC نخواهند بود.

او همچنین گفت که مقامات “دیگر شهرداری ها در هندوراس یا سایر شرکت ها یا زیرمجموعه های سیاسی خارج از ایالات متحده را قادر می سازند تا اوراق قرضه بیت کوین را از داخل حوزه قضایی پروسپرا به جریان بیندازند.” بومگار معتقد است که این امر می تواند با آوردن سرمایه گذاری مستقیم خارجی، اقتصاد محلی را تقویت کند.

میگل آلبوکرکی – رئیس دولت منطقه ای مادیرا – همچنین خاطرنشان کرد که ساکنان نیازی به پرداخت سود سرمایه در هنگام معامله بیت کوین نخواهند داشت.

من به آینده ایمان دارم و به بیت کوین ایمان دارم. دولت ما برای ایجاد یک محیط فوق العاده برای بیت کوین در مادیرا به کار خود ادامه خواهد داد.

 

پس از پذیرش بیت کوین چه اتفاقی برای السالوادور افتاد؟

به عنوان تنها کشوری (در حال حاضر) که بیت کوین را به‌عنوان وسیله پرداخت در داخل مرزهای خود به رسمیت می‌شناسد، ارزش آن را دارد که ماه‌ها بعد تأثیر آن را بر السالوادور مشاهده کنید.

برای اولین بار، این کشور بخش گردشگری خود را تقویت کرد و به مقصد مطلوب تری برای مسافران تبدیل شد. اوایل سال جاری، مورنا والدز، وزیر گردشگری، خاطرنشان کرد:

ما یک نظرسنجی انجام دادیم تا فعالیت را با توجه به قبل و بعد بیت کوین بررسی کنیم. بخش گردشگری در ماه های نوامبر و دسامبر بهبود یافت. این میزان بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است.

دولت رئیس جمهور نایب ابوکیله همچنین چندین نهاد مرتبط با ارز دیجیتال اولیه، مانند مرکز آموزش بیت کوین و یک بیمارستان بزرگ دامپزشکی ایجاد کرد که با سود این کشور از خریدهای بیت کوین تامین می شود.

این بیمارستان دامپزشکی در ماه فوریه بازگشایی شد. هر اقدامی ۰.۲۵ دلار بیت کوین هزینه دارد و مشتریان می توانند از هر کیف پولی استفاده کنند. ۲۴/۷ باز است و دارای اتاق های عمل، بستری، اتاق های قرنطینه، توانبخشی و سایر امکانات پزشکی است.

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx